Wíl je em wel kwijt?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:36 schreef ID-Tweak het volgende:
Ik heb de apple net 3 dagen, en ben benieuwd wat voor Windows laptop ik hiervoor kan krijgen
als ik iets leuks tegenkom hier dan wil ik m wel kwijt jaquote:
okayquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:32 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind 'em toch iets te licht uitgerust. Werkgeheugen is (te) laag voor mij en een dvd-brander is eigenlijk wel noodzaak (ivm videobewerking).
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:44 schreef Developersrus het volgende:
Don't do it.....PLEASE!!!
Is die iBook helemaal in orde? Ziet er netjes uit, en zo? Die combodrive werkt ook 100%?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:14 schreef ID-Tweak het volgende:
het is er dus zoeen voor de duidelijkheid:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom niet. Een Apple is redelijk kut om mee te werken (ik heb het zelf 3 maanden uitgehouden op mijn iBook, vond ik een hele prestatie). Ik ben zo blij dat ik weer een X86 bak heb, daar kun je tenminste normaal mee werken zonder alle logica die een mens heeft overboord te moeten gooien.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:44 schreef Developersrus het volgende:
Don't do it.....PLEASE!!!
Das vreemd, de meeste die ik ken gaan juist van Windows naar de Mac en houden het daar ook bij, aangezien het een erg fijn OS draaid.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:26 schreef Hamergek het volgende:
[..]
Waarom niet. Een Apple is redelijk kut om mee te werken (ik heb het zelf 3 maanden uitgehouden op mijn iBook, vond ik een hele prestatie). Ik ben zo blij dat ik weer een X86 bak heb, daar kun je tenminste normaal mee werken zonder alle logica die een mens heeft overboord te moeten gooien.
wups verkeerde accountquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:15 schreef Jalu het volgende:
[..]
Is die iBook helemaal in orde? Ziet er netjes uit, en zo? Die combodrive werkt ook 100%?
hele lap vragen weggehaald, ik moet beter lezen
Zo ja dan bied ik je er de volgende Windows laptop voor:
Een Compaq Armada E500
PIII-M 1 GHz
512 MB RAM
30 GByte harde schijf, DVD-ROM drive
Hi Res (1440x1050) 15" scherm
54 Mbps wireless PCMCIA netwerkkaart
Windows XP Pro OEM licentie
Deze laptop is helemaal in perfecte staat, ook de accu werkt nog heel redelijk
de specs zijn helaas wat te weinig.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:15 schreef Jalu het volgende:
[..]
Is die iBook helemaal in orde? Ziet er netjes uit, en zo? Die combodrive werkt ook 100%?
hele lap vragen weggehaald, ik moet beter lezen
Zo ja dan bied ik je er de volgende Windows laptop voor:
Een Compaq Armada E500
PIII-M 1 GHz
512 MB RAM
30 GByte harde schijf, DVD-ROM drive
Hi Res (1440x1050) 15" scherm
54 Mbps wireless PCMCIA netwerkkaart
Windows XP Pro OEM licentie
Deze laptop is helemaal in perfecte staat, ook de accu werkt nog heel redelijk
Ok, dan heb ik nog de volgende optie:quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:42 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
de specs zijn helaas wat te weinig.
welke specs?
deze:
P3
alleen dvd-rom
Compraq.
De iBook is nog in zeer goede staat, en de accu houdt het ongeveer 3 uur uit met normaal gebruik.
De combodrive werkt 100%.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |