Mhua, van Duitsland viel het wel mee. Ze verspeelden het echter door Wolf, die bij het staande schieten twee strafronden moest lopen. Roesch, Stephan en Greis deden het gewoon goed.quote:Op zondag 21 december 2008 12:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Matige estafetten van de noren,duitsers en russen
Heb Rusland nog nooit zo vaak zien missen
De Noren waren nog knap terug gekomen. Na één relay lagen ze 22e, Berger kwam vervolgens als 4e uit de staande schietronde. Meen ik.quote:Op zondag 21 december 2008 12:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Matige estafetten van de noren,duitsers en russen
Heb Rusland nog nooit zo vaak zien missen
Ook weer zo'n verrassende naam. Wanneer zijn Sleptsova en Tchoudov aan de beurt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:35 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie estafette ja. Ik hoor net dat Tcherezov weer betrapt is
.
Die zullen wel snel komen. Ook die Oostenrijkers vertrouw ik op de één of andere manier niet. Misschien speelt die zaak van OS 2006 wel mee bij die gedachte, maar toch zijn die prestaties dit seizoen opmerkelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook weer zo'n verrassende naam. Wanneer zijn Sleptsova en Tchoudov aan de beurt?
quote:Startverbod Russische biatleet
OBERHOF - De Russische biatleet Ivan Tsjeresov heeft donderdag een startverbod opgelegd gekregen voor de wereldbekerwedstrijd in Oberhof. Bij een controle is bij de Rus een te hoge bloedwaarde geconstateerd. Dat kan duiden op het gebruik van verboden middelen.
Tsjeresov mag vijf dagen niet in actie komen en moet daarna weer een dopingcontrole ondergaan.
Wel weer eens de snelste ski-tijd, wat dat betreft heeft ze haar trainingsachterstand dus enigszins goedgemaakt in de break. Het zijn echter nog niet de verschillen die we gewend zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |