Heb ik net gedaanquote:Op donderdag 24 november 2005 22:09 schreef demins het volgende:
Iemand DAY roepen? Die zit bij de buren!
Neem me niet in de zeik, ik lees net de OP. Alleen de bewoners, toch, Cuall?quote:
Vraag het me dan nietquote:Op donderdag 24 november 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neem me niet in de zeik, ik lees net de OP. Alleen de bewoners, toch, Cuall?
Neem 24 uur bedenktijd! Overdenk in die tijd de volgende vraag: Wil ik weten wat Demins denkt?.quote:
Het is vandaag Nominatie-dag, dat is voor de bewoners, morgen is het weer een stemronde, dus nog even wachten, na 00.00 uur mag je weer Wickedangelquote:Op donderdag 24 november 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neem me niet in de zeik, ik lees net de OP. Alleen de bewoners, toch, Cuall?
My Bitch!!!quote:
Mooiquote:Op donderdag 24 november 2005 22:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is vandaag Nominatie-dag, dat is voor de bewoners, morgen is het weer een stemronde, dus nog even wachten, na 00.00 uur mag je weer Wickedangel![]()
Zo moeilijk is t niet begrijp je altijd wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef demins het volgende:
[..]
Neem 24 uur bedenktijd! Overdenk in die tijd de volgende vraag: Wil ik weten wat Demins denkt?.
Bedenk goed: het wordt lastig, moeilijk, ingewikkeld, complex, verwarrend, schokkend, confronterend en je kan er vreselijk van in het moeras raken!
Dus nogmaals de vraag: Wil ik weten wat Demins denkt?.
Suggestie:![]()
Hoor ik daar een handtasje? Wheeeehehehequote:Op donderdag 24 november 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Huh wat? Eh?
Oh.... Ik lust je rauw Versabintje!![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef Day het volgende:
Ik ga zo nomineren, maar ga eerst dit topic lezen, kijken wie er over mij geluld heeft!![]()
APKquote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef Day het volgende:
Ik ga zo nomineren, maar ga eerst dit topic lezen, kijken wie er over mij geluld heeft!![]()
Gert zei: "ik heb dat mokkel he-le-maal in me zak en kan gewoon rondneuken en haar aan het lijntje houden"quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef Day het volgende:
En wat voor winst levert dat op voor de bankquote:Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert zei: "ik heb dat mokkel he-le-maal in me zak en kan gewoon rondneuken en haar aan het lijntje houden"
Maargoed dat heb ik ook maar van horen zeggen!
Je ziet Joohanna spoken.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef demins het volgende:
Wheeeheeeee! Joohanna bij Barend & van Dorp!!![]()
lekkere grote zware bank dankzij multigna!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
En wat voor winst levert dat op voor de bank![]()
Ben je weer met een smerige leugencampagne bezig!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Fok bij jou minder traag is, anders ga je het niet redden voor 00.00 uur
![]()
Mijn vriendin lijkt ook op haar vriendje!!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je weer met een smerige leugencampagne bezig!![]()
Ze kan ook op Jappie (mijn held) stemmen, die zit toch al op de bank en dan staan Jappie, Versafantiel en mauriceco genomineerd.
![]()
Bovendien lijk ik op haar vriendje.![]()
Heeft ze in ieder geval een flinke leuter.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:44 schreef demins het volgende:
Mijn vriendin lijkt ook op haar vriendje!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |