Rot jij eens de keuken in om hapjes te maken en zet bier koud. Het is exitavond en als je niet snel opschiet is het voor jou ook exit!quote:
Ja dat van het stemmen wist ook welquote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA! driewerf JA vriend Kribbet!
Geen vrijwillige exit, dus mag jij van mij stemmen!
Je rent maar lekker op en neer naar de avondwinkel, hangbuikzwijntje......... wie het bier vergeet te kopen moet op de blaren zitten.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rot jij eens de keuken in om hapjes te maken en zet bier koud. Het is exitavond en als je niet snel opschiet is het voor jou ook exit!![]()
Je bent een waardig lijder/leiderquote:Op donderdag 24 november 2005 19:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Alleen bij een vrijwillige exit ben je je stemrecht kwijt![]()
Als je het huis uitmoet dan mag je idd niet meer nomineren. Dus je kan dubbel gokken en wachten met nomineren of je doet nu nomineren zodat je mij tenminste nog een hak kan zetten voordat je de pleiterik moet nemen.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja dat van het stemmen wist ook welhet gaat mij om het nomineren want anders moest ik dat voor 21:10 doen ofzo
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:41 schreef APK het volgende:
[..]
Modder maar lekker door, ik zojuist twee fotografen een een zeer lekkere interviewster in mijn kamertje op bezoek gehad.![]()
Ah, daar komt de chinese rijsttafel. Wreed, laterz. [afbeelding]
Stemmen pik, niet nomineren!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je bent een waardig lijder/leider![]()
Weet niet hoe mijn vriendin Chantal het in de polls doet maar ze zal zeker niet bovenaan staan![]()
Ik trek mijn eerdere veronderstelling dat jij niet blind bent in.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:06 schreef demins het volgende:
Mijn mening over Joohanna wordt langzaamaan wat milder. Niet veel, maar met die banaan ik d'r bek, bijvoorbeeld, vind ik haar wel een beetje geil. Kan het niet helpen...![]()
Gelukkig is de Cuall de baas en heb jij niets te vertellen (want dat wat je verteld is gepikt van Milagro)quote:Op donderdag 24 november 2005 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je het huis uitmoet dan mag je idd niet meer nomineren. Dus je kan dubbel gokken en wachten met nomineren of je doet nu nomineren zodat je mij tenminste nog een hak kan zetten voordat je de pleiterik moet nemen.
Doe nou maar niet zo bijdehand omdat er anderen bij zijn anders kun je strax minimashoppen met allimentatie!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:04 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Je rent maar lekker op en neer naar de avondwinkel, hangbuikzwijntje......... wie het bier vergeet te kopen moet op de blaren zitten.
En voor de rest: je weet waar de frituurpanstaat en waar de vriezer zich ongeveer bevindt, zo niet dan staat de fiets klaar. Je kent de weg naar de snackbar.
*Zo. En nu neem ik nog een lekker worteltje*
Bij een exit, mag je NIET meer nomineren en moet je onmiddelijk het huis verlatenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja dat van het stemmen wist ook welhet gaat mij om het nomineren want anders moest ik dat voor 21:10 doen ofzo
![]()
HAHAHAHA!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo bijdehand omdat er anderen bij zijn anders kun je strax minimashoppen met allimentatie!![]()
nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ffies end e exit begint....
Je trekt maar keutels in zoveel als je wil! Ik weet wat ik voel. Je bent gewoon een lekker geil aapje. En dat zie je het beste als je blind bent.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik trek mijn eerdere veronderstelling dat jij niet blind bent in.
Cruela had het over stemmen, en niet over nomineren!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig is de Cuall de baas en heb jij niets te vertellen (want dat wat je verteld is gepikt van Milagro)![]()
Ik geef het op.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef demins het volgende:
[..]
Je trekt maar keutels in zoveel als je wil! Ik weet wat ik voel. Je bent gewoon een lekker geil aapje. En dat zie je het beste als je blind bent.![]()
Cruela = keihard de liefste en wijste!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Bij een exit, mag je NIET meer nomineren en moet je onmiddelijk het huis verlaten![]()
Pleurt op tis exitavond! Anders rot je maar lekker naar het voetbalonline forum!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:11 schreef Joohanna het volgende:
[..]
HAHAHAHA!
Je kent mijn maatschappelijke en sociale contacten: ik kleed je volledig uit zodat jij binnen afzienbare tijd je toetsenbord kunt aansluiten op de riolering van de Zadelbar!
En nu uitscheien met dat gedreig anders kun je je vreten van komnede week bij het Leger gaan halen, frutskukel!
EN NIX EXIT, AZ BLIJFT AANSTAAN!
Knap zeg dat je in 10 minuten van mening kunt veranderen, nu mag het weer nietquote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Bij een exit, mag je NIET meer nomineren en moet je onmiddelijk het huis verlaten![]()
Is dat echt Joost? Nee toch? Ik dacht echt dat jij het was! Dat is wel heel stom van me!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik geef het op.
Als jij geilt op een foto van Joost heb je van mij card blanc om hem in z'n kruis te tasten hoor............. leven en laten leven.![]()
Je doet ook alles voor een wit voetje bij de notarisquote:Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cruela had het over stemmen, en niet over nomineren!![]()
Lieffie, er is een verschil tussen stemmen en nominerenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Knap zeg dat je in 10 minuten van mening kunt veranderen, nu mag het weer niet![]()
Ik zal er dan maar over gaan nadenken maar kan het lijstje nergens vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |