Dat doet Chantal ook,als jij dat niet hoort dan ben je doofquote:Op donderdag 24 november 2005 13:34 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb toch ook wel de indruk dat Nathalie loopt te stoken. Volgens mij mag Chantal Roel wel. Zij heeft een hekel aan Dido maar zeker niet aan Roel.
Maar nu Zegt Nathalie dat Chantal loopt te lullen, op een rot manier, over Roel.
Nathalie![]()
![]()
Niks gelijke munt, er overhéén!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:34 schreef milagro het volgende:
Met gelijke munt terugbetalen die Dominicaanse roddeltrol, hoppa.
![]()
Chantal moet Dido niet en DUS moet ze Roel wel, typisch vrouwentrekje, slijmen bij de man, en dan doen alsof de haat alleen van de andere partij komt "ik begrijp ook niet waarom jouw vriendin mij niet mag, echt niet, ik doe toch altijd aardig gewoon, ik doe mijn best"quote:Op donderdag 24 november 2005 13:34 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb toch ook wel de indruk dat Nathalie loopt te stoken. Volgens mij mag Chantal Roel wel. Zij heeft een hekel aan Dido maar zeker niet aan Roel.
Maar nu Zegt Nathalie dat Chantal loopt te lullen, op een rot manier, over Roel.
Nathalie![]()
![]()
je hebt gelijk! driedubbeldwars , schop in de knieholte en hoppa!quote:
Als Roel en Dido blijven dan zitten dan moeten we naar die twee plakkers kijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:32 schreef milagro het volgende:
Roel en Dido moeten echt blijven.
Ingrid moet eruit of desnoods Lieske (al vind ik haar nog wel leuk)
Als 1 van die drie eruit gaat, wordt het vele malen boeiender dan als Dido of Roel eruit gaat.
Als Ingrid eruit gaat, moet Chantal wéér haar plannen herzien, heeft ze het verkeerd ingeschat en dat wil ik wel zien.
Chantal pakt het gewoon beter in.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:36 schreef riri het volgende:
[..]
Dat doet Chantal ook,als jij dat niet hoort dan ben je doof
of realiteit, met haar verleden kunnen beelden van een rukkende linda ook nog best wat roet in het eten gooien!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:16 schreef ART het volgende:
[..]
D'r is gewoon op dit forum een kolossale hoeveel wishful thinking voor ellende.![]()
Precies! Ze verpakt het altijd wel mooi, maar ondertussen. Roel, met dat mokumse toffe jongens-accent van 'r, is haar "buddoedutje", en Chantal vindt een verliefde Roel "heel vertederond". Maar in wollige zinnen verpakt is hij ook een naïef doetje, die zich in laat pakken door serpent Dido, een kneus die de weg kwijt is, een makkelijk beïnvlioedbare luie lapzwans enzovoorts.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:36 schreef riri het volgende:
[..]
Dat doet Chantal ook,als jij dat niet hoort dan ben je doof
Chantal heeft van het begin af aan een goede band met Roel. Zij noemde hem al snel haar broertje.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Chantal moet Dido niet en DUS moet ze Roel wel, typisch vrouwentrekje, slijmen bij de man, en dan doen alsof de haat alleen van de andere partij komt "ik begrijp ook niet waarom jouw vriendin mij niet mag, echt niet, ik doe toch altijd aardig gewoon, ik doe mijn best"
Dat is geen Mokums accent, maar een Vlaardings accent.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies! Ze verpakt het altijd wel mooi, maar ondertussen. Roel, met dat mokumse toffe jongens-accent van 'r, is haar "buddoedutje", en Chantal vindt een verliefde Roel "heel vertederond". Maar in wollige zinnen verpakt is hij ook een naïef doetje, die zich in laat pakken door serpent Dido, een kneus die de weg kwijt is, een makkelijk beïnvlioedbare luie lapzwans enzovoorts.
Nee, die drie wijven die het zooooooooooo met elkaar eens zijn , dat is boeiendquote:Op donderdag 24 november 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Roel en Dido blijven dan zitten we hebben naar die twee plakkers te kijken.
Op bed afgezonderd van de groep Nee dank je
Ooow... schei uit met dat buddoedutje.. ik word er gewoon misselijk van als ik dat Chantal hoor zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Chantal heeft van het begin af aan een goede band met Roel. Zij noemde hem al snel haar broertje.
Vlaardings klinkt echt wel meer Rotterdams dan Amsterdams hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen Mokums accent, maar een Vlaardings accent.
Chantal uit Vlaardingen????quote:Op donderdag 24 november 2005 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lul op, dat is zo verrot mokums als het maar kan zijn. De "r" wordt een d en alles is "ond" in plaats van "end".quote:Op donderdag 24 november 2005 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Roel komt uit Vlaardingen.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, die drie wijven die het zooooooooooo met elkaar eens zijn , dat is boeiend
Oorlog moet er komen, 2 partijen, en dan het spel spelen, meedogenloos
We pakken die meelul kleuter het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |