Niemand heeft haar op hete daad betrapt geldt ook voor de rookopdracht van Roel.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:17 schreef Foreverblue het volgende:
Ze verdenken dido nog steeds over die drankvermissing.
Ze zou die 2500 euro kwijt zijn als de anderen erachter zouden komen dat zij het is geweest
Dat zijn wel flinke hete daden jaquote:Op donderdag 24 november 2005 13:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niemand heeft haar op hete daad betrapt geldt ook voor de rookopdracht van Roel.
Ze wisten dat hij stiekem rookte maar hebben hem dood op hete daad betrapt.
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:22 schreef milagro het volgende:
Die Roel zegt zomaar zinnige dingen weer
maar wel daden die de regie in beeld bracht.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:22 schreef Mlose het volgende:
[..]
Dat zijn wel flinke hete daden ja![]()
ja ik ook, en het is een van mijn favorieten van Boudewijnquote:Op donderdag 24 november 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Roel denken toen ik net dat nummer hoorde...
dat klionkt als een nieuw weersverschijnselquote:Op donderdag 24 november 2005 13:24 schreef cuall het volgende:
Roel heeft het over een "Anti - Dido front"
volkomen off topic: Ik zit nu te genieten van "Toen & Nu".. Prachtig verzamelalbumquote:Op donderdag 24 november 2005 13:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja ik ook, en het is een van mijn favorieten van Boudewijn
Over Joost.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik miste dat net, (andere stream), wat zei hij dan?
heeft chantal wel gedaanquote:Op donderdag 24 november 2005 13:29 schreef MrObjective het volgende:
En Natte Lie liegt dat ze barst. Sjankwal heeft helemaal niet in detaille verteld wat er was gebeurd.
Natte Lie loopt gewoon te stoken
En zegt dat ze de goedzak is...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |