quote:Op donderdag 24 november 2005 12:12 schreef Kleintje het volgende:
Jemig zeg, wat zijn jullie serieus vandaag
Als ze het hoogtepunt uberhaupt uitzenden natuurlijk, dat is nog maar de vraagquote:Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan ook een stevige vrij partij zijn geweest.
Hiermee wordt geprobeerd ons naar de TV uitzendingen te laten kijken.
En dan zitten we te kijken en komen tot de conclusie er is niks of van alles gebeurd
Ik ook niet, maar Nathalie geniet toch mijn voorkeur als EXITquote:Op donderdag 24 november 2005 12:17 schreef Day het volgende:
Ik word echt een beetje schijtziek van die Roel en Dido.
Zou er dan ook niet om rouwen als er 1 uitging vanavond.
Nope, nog niets.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef Kleintje het volgende:
Day??? Hebbie hem nog niet binnen? Gezien ik nog niets heb gehoord...
Volgens mij vindt niemand de relatie Roel Dido nog leuk.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:17 schreef Day het volgende:
Och hou op! Ze doet net alsof ze op het punt staan om te trouwen.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:20 schreef stil het volgende:
Wat kunnen mensen toch moeilijk doen, Dido zeker.
Lees je zin nog eens een keer... mensen!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:20 schreef stil het volgende:
Wat kunnen mensen toch moeilijk doen, Dido zeker.
Jammer dat je zo'n hekel hebt aan alle twee.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:17 schreef Day het volgende:
Ik juist andersomquote:Op donderdag 24 november 2005 12:23 schreef stil het volgende:
Ik hoop ook dat Nathalie er uit gaat, maar lijkt me ook wel leuk om tezien hoe Dido reageert als Roel eruit gaat.
Ze is verliéfd!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:21 schreef Day het volgende:
[..]
Och hou op! Ze doet net alsof ze op het punt staan om te trouwen.
Klopt de regie draaide de streams wegquote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik heb nog steeds geen enkel bewijs geziend at er iets is gebeurd hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |