meer mensen dan voor lieskequote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, zo denk ik ook over Ingrid. Maar ik denk dat haar juist nekt. Dat ze zo 'slap' is.
Zeg nou eerlijk.... wie zou er nou echt op haar stemmen om haar erin te houden???
Chantal is gewoon de Dark Side, planten verschrompelen als ze langs loopt, dingen vliegen spontaan in brand, waar ze komt is er gloom, misery, hangt er een penetrante sulfur lucht.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kúnt natuurlijk ook je mening herzién.
Vergeleken met dat negatieve miserabele nare gedoe van de drie musketiers is het ronduit een opluchting om de streams weer terug te zetten op de vrolijkhied bij Dido en haar clubje.
*proest*quote:Op donderdag 24 november 2005 14:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Chantal is gewoon de Dark Side, planten verschrompelen als ze langs loopt, dingen vliegen spontaan in brand, waar ze komt is er gloom, misery, hangt er een penetrante sulfur lucht.
Wel eens opgevallen dat er geen vogel te horen of te zien is, zodra zij ergens is buiten?
Punt B, C en D zijn nog lang niet zo erg als punten A en E.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat is er erger:
A. Roddel en achterklap door Chantal & Co.?
B. Zgn Romance tussen Roel en Dildo?
C. Roddel en achterklap door Dildo & NatteLie ?
D. Inlik-pogingen van Lieske en Joost ?
E. Gemanipuleer van Rob die denkt de gedoodverfde-winnaar te zijn?
don't blame Chantal alleen: ze zijn allemaal even erg op zijn/haar manier...
en zeg nou zelf... dat gedoe Roel/Dildo hebben we nu toch wel gezien????
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Chantal is gewoon de Dark Side, planten verschrompelen als ze langs loopt, dingen vliegen spontaan in brand, waar ze komt is er gloom, misery, hangt er een penetrante sulfur lucht.
Wel eens opgevallen dat er geen vogel te horen of te zien is, zodra zij ergens is buiten?
De Exit met de grootste impact is denk ik toch als Dido vertrekt en Roel alleen achterblijft, hij zal er dan het meest mee zitten, als Nathalie vertrekt heeft dat niet direct veel invloed op de groep gok ik maar dat is mijn idee natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 14:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee want we krijgen nu Rob die achter Ingrid aangaat...
NatteLie is over... haar exit brengt meer in beweging dan haar laten blijven of het vertrek van een ander...
voor het programma lijkt mij het leukste/beste of NatteLie of Dildo of Roel eruit...
dat is voor kamp Rob minus 1 en gaat Rob Joost, Lieske en Ingrid bewerken om Chan te dwarsbomen.... als NatteLie blijft verandert er niet veel of hooguit dat iedereen gelijk aan het ene been van Rob gaat hangen omdat ze dan voelen dat Rob-Roel-Dildo-NatteLie de touwtjes in handen hebben....
kort gezegd: Chantal zorgt ervoor dat we blijven kijken!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:52 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Punt B, C en D zijn nog lang niet zo erg als punten A en E.
A en E zijn puur bewust en zitten kwade plannen achter.
Inlikpogingen van Lieske en Joost komen doordat die twee gewoon zoekende zijn. Dido en Roel komen ze niet tussen dus trekken ze de andere kant op.
Romance van Roel en Dido zit niks kwaads achter. Het kleffe gedoe begint inderdaad sommige mensen te irriteren maar dat is iets tussen die twee en ze doen er niemand in het huis kwaad mee.
Dat de kijker zich eraan ergert omdat het geen leuk tv oplevert is prima, daar mag men ze op afrekenen.
Nee waar ik werkelijk mee zit zijn die smerige spelletjes die vooral Chantal speelt, namelijk mensen die tegen je ingaan op de meest sneaky manier neermaaien en over hun rug verder komen in het spel.![]()
hahaha vergezocht ,maar wel erg leukquote:Op donderdag 24 november 2005 14:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb er zin an,quote:Op donderdag 24 november 2005 14:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Je voelt je goed vandaag he?
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Je hoeft geen pot te zijn om van elkaar te kunnen genieten hoor ; -)quote:Op donderdag 24 november 2005 14:57 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben het echt volledig met je eens. Het is dat ik geen pot ben, maar ik ga bijna van je houden met je geweldige uitspraken!!!
Ah... dat verklaart de stroomstoring van vanmorgen hier in Den Helder.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:56 schreef Cherryman het volgende:
[..]
En niet alleen buiten...Ze is zelfs telekenetish begaafd ... zelfs de sfeer in mijn huiskamer verkilt als zij door de speakers klinkt.. De lichtval uit mijn monitor.. als er maar een fractie chantal in beeld is.. is genoeg om weer nieuwe bloemen ta halen... Zefls het eten smaakt anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |