Relax Milagro! Ik word helemaal bang van je!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach kom, Dido zegt gewoon zoals het is, ik hoor haar niemand compleet onderuit halen en tegen de een dit, tegen de ander dat zeggen.
Dido is overal 25 helemaal klaar mee, ze zeurt af en toe lang door over iets, zoekt veel bevestiging, maar ze is geen intrigante, wast haar handen niet chronisch in onschuld, geeft ook toe als ze op haar kwetsbaarst is, namelijk midden in een discussie met de Dominicaanse trol en niet enkel achteraf, met 45 mitsen en maren, zoals genoemde trol doet.
Dido heeft haar fouten maar ze deugt.
Chantal heeft haar fouten en deugt niet.
Dido is natuurlijk niet heilig, maar zij is er toch véél minder mee bezig. Zo ben ik vandaag de streams behoorlijk intensief aan het volgen. Als ik de streams op Dido zet, hoor ik veel vrolijkheid, en vanochtend een onzekere traan. Maar toch: een zeker positivisme. Roel en Dido, maar ook Rob, neuriën regelmatig, gewoon omdat ze het naar hun zin hebben.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:17 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, wat Chantal betreft, maar je moet Dido zeker niet onderschatten!
Dido en Chantal zijn elkaars tegenpolen: Dido kan het enkel over zichzelf hebben, en chantal enkel over anderen ...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach kom, Dido zegt gewoon zoals het is, ik hoor haar niemand compleet onderuit halen en tegen de een dit, tegen de ander dat zeggen.
Wat ook zeer irritant is aan Chantal is dat 'wha'evah' van haar.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido is natuurlijk niet heilig, maar zij is er toch véél minder mee bezig. Zo ben ik vandaag de streams behoorlijk intensief aan het volgen. Als ik de streams op Dido zet, hoor ik veel vrolijkheid, en vanochtend een onzekere traan. Maar toch: een zeker positivisme. Roel en Dido, maar ook Rob, neuriën regelmatig, gewoon omdat ze het naar hun zin hebben.
Zodra je de streams op Chantal en haar kliek zet, komt de naargeestigheid je tegemoet. Een stel zure dozen zijn het, die zelf niets leuks of positiefs in zich hebben en daarom anderen ook maar naar beneden proberen te trekken.
Chantal neuriet ook, maar dan altijd als anderen in de buurt zijn en met zo'n aanstellerig amerikaans "kijk mij nog eens hip en vol energie zijn" accentje. Wat alleen maar meer accentueert wat een wannabe, wat een afstotelijke lelijke dikke roddelsnol het toch is.
Kan me geen reet schelen of ze half Surinaams is, ze blijft een Dominicaanse trol!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:24 schreef Day het volgende:
[..]
Relax Milagro! Ik word helemaal bang van je!![]()
Overigens, Chantal is half-Surinaams.:)
Maar je brengt het nu alsof alleen Chantal manipuleert, maar dat doen ze bijna allemaal en allemaal op hun eigen manier. Zelfs Roel doet het! Want die lult op z'n tijd ook maar lekker mee met alles.
Rob neuriet puur en alleen maar omdat hij niet op de bank zit nu. Als er iemand 1 groot spel speelt in dat huis, is HIJ het wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido is natuurlijk niet heilig, maar zij is er toch véél minder mee bezig. Zo ben ik vandaag de streams behoorlijk intensief aan het volgen. Als ik de streams op Dido zet, hoor ik veel vrolijkheid, en vanochtend een onzekere traan. Maar toch: een zeker positivisme. Roel en Dido, maar ook Rob, neuriën regelmatig, gewoon omdat ze het naar hun zin hebben.
Zodra je de streams op Chantal en haar kliek zet, komt de naargeestigheid je tegemoet. Een stel zure dozen zijn het, die zelf niets leuks of positiefs in zich hebben en daarom anderen ook maar naar beneden proberen te trekken.
Chantal neuriet ook, maar dan altijd als anderen in de buurt zijn en met zo'n aanstellerig amerikaans "kijk mij nog eens hip en vol energie zijn" accentje. Wat alleen maar meer accentueert wat een wannabe, wat een afstotelijke lelijke dikke roddelsnol het toch is.
wat is er erger:quote:Op donderdag 24 november 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Idd, het is ook verreweg de meest saaie verhaallijn. Het zou wel leuk gemaakt kunnen worden wanneer Roel weer totaal de weg kwijt is na 3 biertjesquote:Op donderdag 24 november 2005 14:30 schreef Giggio het volgende:
en zeg nou zelf... dat gedoe Roel/Dildo hebben we nu toch wel gezien????
of gewoon DILDO pleite vanavond!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Idd, het is ook verreweg de meest saaie verhaallijn. Het zou wel leuk gemaakt kunnen worden wanneer Roel weer totaal de weg kwijt is na 3 biertjes!
dus Ingrid is de enige die niet overduidelijk negatief opvalt ....?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat is er erger:
A. Roddel en achterklap door Chantal & Co.?
B. Zgn Romance tussen Roel en Dildo?
C. Roddel en achterklap door Dildo & NatteLie ?
D. Inlik-pogingen van Lieske en Joost ?
E. Gemanipuleer van Rob die denkt de gedoodverfde-winnaar te zijn?
don't blame Chantal alleen: ze zijn allemaal even erg op zijn/haar manier...
?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:31 schreef milagro het volgende:
Oh jee, de kleuter vindt snoep van een snoepketting afknabbelen onsmakelijk.
Roel gaat er meteen tegenin, en kleuter krijgt zoooooooooo'n boei!
Ingrid is de CO in Chantal & Coquote:Op donderdag 24 november 2005 14:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dus Ingrid is de enige die niet overduidelijk negatief opvalt ....?
Is dat eigenlijk goed of slecht
Inderdaad... ze hebben allemaal wat.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat is er erger:
Ingrid = chantal 2 handen op 1 buik namelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 14:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dus Ingrid is de enige die niet overduidelijk negatief opvalt ....?
Is dat eigenlijk goed of slecht
Hier ben ik het dus mee eens. Daarom zeg ik Nathallie (of Lieske of Dido) naar huis vandaag. Dan blijft het nog enigszins spannend en kunnen we ons dood blijven ergeren!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat is er erger:
Met dat wha'evah ben ik het helemaal eens.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat ook zeer irritant is aan Chantal is dat 'wha'evah' van haar.
Toch vind ik dat Dido nog meer onderuit gehaald kan worden. Dat hautaine gedrag van haar bevalt me namelijk ook totaal niet. En hoe ze ging zeiken nadat ze voor het eerst genomineerd was, dat sloeg ook echt alles. Daar zakte ze echt door het ijs. Ze zegt ook alles zo stellig/standvastig als "Ik heb het bij het rechte eind en de rest niet!", terwijl ze toch echt stommiteiten begaan is, zoals het wel en niet klaar zijn met Roel.
Ingrid is de luisterpartner van Chantal's geroddel... maar is ze zelf manipulatief en een intrigant?quote:
A: ergquote:Op donderdag 24 november 2005 14:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat is er erger:
Ik vind dat gebabbel tussen Dido en Nathalie niet te vergelijken met dat wat Chantal c.s. doen.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat is er erger:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |