abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2005 @ 14:24:59 #226
58921 Day
You can fly!
pi_32536677
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:21 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach kom, Dido zegt gewoon zoals het is, ik hoor haar niemand compleet onderuit halen en tegen de een dit, tegen de ander dat zeggen.
Dido is overal 25 helemaal klaar mee, ze zeurt af en toe lang door over iets, zoekt veel bevestiging, maar ze is geen intrigante, wast haar handen niet chronisch in onschuld, geeft ook toe als ze op haar kwetsbaarst is, namelijk midden in een discussie met de Dominicaanse trol en niet enkel achteraf, met 45 mitsen en maren, zoals genoemde trol doet.

Dido heeft haar fouten maar ze deugt.
Chantal heeft haar fouten en deugt niet.
Relax Milagro! Ik word helemaal bang van je!

Overigens, Chantal is half-Surinaams.:)

Maar je brengt het nu alsof alleen Chantal manipuleert, maar dat doen ze bijna allemaal en allemaal op hun eigen manier. Zelfs Roel doet het! Want die lult op z'n tijd ook maar lekker mee met alles.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 14:25:00 #227
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32536678
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:17 schreef Day het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor, wat Chantal betreft, maar je moet Dido zeker niet onderschatten!
Dido is natuurlijk niet heilig, maar zij is er toch véél minder mee bezig. Zo ben ik vandaag de streams behoorlijk intensief aan het volgen. Als ik de streams op Dido zet, hoor ik veel vrolijkheid, en vanochtend een onzekere traan. Maar toch: een zeker positivisme. Roel en Dido, maar ook Rob, neuriën regelmatig, gewoon omdat ze het naar hun zin hebben.

Zodra je de streams op Chantal en haar kliek zet, komt de naargeestigheid je tegemoet. Een stel zure dozen zijn het, die zelf niets leuks of positiefs in zich hebben en daarom anderen ook maar naar beneden proberen te trekken.
Chantal neuriet ook, maar dan altijd als anderen in de buurt zijn en met zo'n aanstellerig amerikaans "kijk mij nog eens hip en vol energie zijn" accentje. Wat alleen maar meer accentueert wat een wannabe, wat een afstotelijke lelijke dikke roddelsnol het toch is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32536745
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:21 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach kom, Dido zegt gewoon zoals het is, ik hoor haar niemand compleet onderuit halen en tegen de een dit, tegen de ander dat zeggen.
Dido en Chantal zijn elkaars tegenpolen: Dido kan het enkel over zichzelf hebben, en chantal enkel over anderen ...
Dido ziet zichzelf als op een torentje uitstekend boven alle anderen... terwijl chantal juist weet dat ze niet zoveel zelf is, maar poogt daarom juist anderen om haar heen keihard neer te halen, zodat ze zelf als laatste omhoog blijft ...

Ik hoop werkelijk dat Dido en Chantal eigenlijk bij de laatste drie zitten, dat zal vuurwerk geven, al gun ik beiden de overwinning niet (en Roel moet er dan sowieso uit, je wilt niet Roel en Dido bij de laatste drie hebben, )..
Het beste lijkt me als daarbij Joost ng overblijft met de twee takkeheksen.... en dat die feeksen dan joost helemaal hoirendol maken in hun persoonlijke vete.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 24 november 2005 @ 14:29:28 #229
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32536783
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Dido is natuurlijk niet heilig, maar zij is er toch véél minder mee bezig. Zo ben ik vandaag de streams behoorlijk intensief aan het volgen. Als ik de streams op Dido zet, hoor ik veel vrolijkheid, en vanochtend een onzekere traan. Maar toch: een zeker positivisme. Roel en Dido, maar ook Rob, neuriën regelmatig, gewoon omdat ze het naar hun zin hebben.

Zodra je de streams op Chantal en haar kliek zet, komt de naargeestigheid je tegemoet. Een stel zure dozen zijn het, die zelf niets leuks of positiefs in zich hebben en daarom anderen ook maar naar beneden proberen te trekken.
Chantal neuriet ook, maar dan altijd als anderen in de buurt zijn en met zo'n aanstellerig amerikaans "kijk mij nog eens hip en vol energie zijn" accentje. Wat alleen maar meer accentueert wat een wannabe, wat een afstotelijke lelijke dikke roddelsnol het toch is.
Wat ook zeer irritant is aan Chantal is dat 'wha'evah' van haar.
Toch vind ik dat Dido nog meer onderuit gehaald kan worden. Dat hautaine gedrag van haar bevalt me namelijk ook totaal niet. En hoe ze ging zeiken nadat ze voor het eerst genomineerd was, dat sloeg ook echt alles. Daar zakte ze echt door het ijs. Ze zegt ook alles zo stellig/standvastig als "Ik heb het bij het rechte eind en de rest niet!", terwijl ze toch echt stommiteiten begaan is, zoals het wel en niet klaar zijn met Roel.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32536784
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:24 schreef Day het volgende:

[..]

Relax Milagro! Ik word helemaal bang van je!

Overigens, Chantal is half-Surinaams.:)

Maar je brengt het nu alsof alleen Chantal manipuleert, maar dat doen ze bijna allemaal en allemaal op hun eigen manier. Zelfs Roel doet het! Want die lult op z'n tijd ook maar lekker mee met alles.
Kan me geen reet schelen of ze half Surinaams is, ze blijft een Dominicaanse trol!

en ze deugt niet

De rest is nog niet half zo erg, zo niet helemaal niet!

En ik zou idd maar bang worden, ja!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32536791
ik moet ook zeggen dat ik veranderd ben in me gedachten over dido...
zat ik me eerst tergeren aan der prinsessen gedrag,nu dat ze samen met roel is lijkt ze helemaal los te komen (kijk nou dan met die snoep string,dat hed ik echt nooit van der verwacht)
  donderdag 24 november 2005 @ 14:30:08 #232
58921 Day
You can fly!
pi_32536799
quote:

[..]

Rob neuriet puur en alleen maar omdat hij niet op de bank zit nu. Als er iemand 1 groot spel speelt in dat huis, is HIJ het wel.

De rest heb je gelijk. Wat jij nu zegt over Chantal, zei ik in week 3 al over haar.
I am gonna shine
  donderdag 24 november 2005 @ 14:30:17 #233
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32536801
quote:

[..]

wat is er erger:
A. Roddel en achterklap door Chantal & Co.?
B. Zgn Romance tussen Roel en Dildo?
C. Roddel en achterklap door Dildo & NatteLie ?
D. Inlik-pogingen van Lieske en Joost ?
E. Gemanipuleer van Rob die denkt de gedoodverfde-winnaar te zijn?

don't blame Chantal alleen: ze zijn allemaal even erg op zijn/haar manier...

en zeg nou zelf... dat gedoe Roel/Dildo hebben we nu toch wel gezien????
... en huiver mee
pi_32536807
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32536826
Oh jee, de kleuter vindt snoep van een snoepketting afknabbelen onsmakelijk.
Roel gaat er meteen tegenin, en kleuter krijgt zoooooooooo'n boei!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 24 november 2005 @ 14:33:01 #236
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32536881
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:30 schreef Giggio het volgende:

Idd, het is ook verreweg de meest saaie verhaallijn. Het zou wel leuk gemaakt kunnen worden wanneer Roel weer totaal de weg kwijt is na 3 biertjes !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 24 november 2005 @ 14:33:34 #237
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32536898
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:33 schreef Falco het volgende:

[..]

Idd, het is ook verreweg de meest saaie verhaallijn. Het zou wel leuk gemaakt kunnen worden wanneer Roel weer totaal de weg kwijt is na 3 biertjes !
of gewoon DILDO pleite vanavond!
... en huiver mee
pi_32536902
quote:

[..]

wat is er erger:

dus Ingrid is de enige die niet overduidelijk negatief opvalt ....?

Is dat eigenlijk goed of slecht
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_32536925
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:31 schreef milagro het volgende:
Oh jee, de kleuter vindt snoep van een snoepketting afknabbelen onsmakelijk.
Roel gaat er meteen tegenin, en kleuter krijgt zoooooooooo'n boei!
?
Fok! de Roel(s)
  donderdag 24 november 2005 @ 14:34:47 #240
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32536936
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ingrid is de CO in Chantal & Co
... en huiver mee
pi_32536942
quote:

[..]

wat is er erger:

Inderdaad... ze hebben allemaal wat.
Maar ik moet zeggen dat ik de streams net behoorlijk boeiend vond.
Ik vond het gesprek vanmorgen tussen Dido en Roel heel oprecht. Dido is heel erg met beide pootjes op de grond. Ze is verliefd, maar weet niet hoe het buiten het huis is.

En ze hadden net Chantal wel erg goed door. Alleen zo jammer dat ze Rob nog steeds niet volledig doorhebben...
pi_32536943
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ingrid = chantal 2 handen op 1 buik namelijk
Fok! de Roel(s)
  donderdag 24 november 2005 @ 14:35:48 #243
58921 Day
You can fly!
pi_32536959
quote:

[..]

wat is er erger:

Hier ben ik het dus mee eens. Daarom zeg ik Nathallie (of Lieske of Dido) naar huis vandaag. Dan blijft het nog enigszins spannend en kunnen we ons dood blijven ergeren!
I am gonna shine
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 14:36:20 #244
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32536979
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:29 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat ook zeer irritant is aan Chantal is dat 'wha'evah' van haar.
Toch vind ik dat Dido nog meer onderuit gehaald kan worden. Dat hautaine gedrag van haar bevalt me namelijk ook totaal niet. En hoe ze ging zeiken nadat ze voor het eerst genomineerd was, dat sloeg ook echt alles. Daar zakte ze echt door het ijs. Ze zegt ook alles zo stellig/standvastig als "Ik heb het bij het rechte eind en de rest niet!", terwijl ze toch echt stommiteiten begaan is, zoals het wel en niet klaar zijn met Roel.
Met dat wha'evah ben ik het helemaal eens.
Dat is precies wat ik bedoelde met dat hippe Amerikaanse gedoe van haar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32536992
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Giggio het volgende:

[..]

Ingrid is de CO in Chantal & Co
Ingrid is de luisterpartner van Chantal's geroddel... maar is ze zelf manipulatief en een intrigant?
Dat valt volgens mij wel mee, althans ze roddelt at dat betreft niet meer of minder met chantal mee dan een Joost of Lieske ...

Ik vind zelf overigens dat ook het zwakke aan Ingrid, dat ze nogal nietszeggend op de achtergrond blijft en enorm zwak meewaait met alle winden, alhoewel ze wat dat betreft ook niet opzichtig 'zoete koekjes' bakt ....
pi_32537008
Toch zit ik met wat stoms in mijn hoofd...
Kennen jullie de tekenfilm Jungle Book...
Ik vind het gigantisch op Natte Lie slaan.
Zo heb je eerst dat nummer 'wat je van dido leren kan, van slimme dido leren kan....' (als mowgli de beer Baloe ontmoet)

Daarna dat nummer bij de apen, 'I wanna be like youhoe...'

Het is gewoon eng hoeveel Natte Lie op Dido wil lijken.
En logisch... Natte Lie is achterbaks, gemeen, kinds en zwaar irritant.... en Dido net wat minder....
pi_32537017
Dido en Roel zijn echt te leuk samen!
Die moeten ze echt nog weekje samen laten!
pi_32537040
quote:

[..]

wat is er erger:

A: erg
B: Heel erg
C: Heel erg
D: is niet zo
E: valt wel door de mand
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 14:38:53 #249
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32537046
quote:

[..]

wat is er erger:

Ik vind dat gebabbel tussen Dido en Nathalie niet te vergelijken met dat wat Chantal c.s. doen.
Dido en Naat: dat is "gewoon" roddelen, zoals alle mensen doen. Bij Chantal zit er een manipulatief kwaadaardig plan achter. Ik vind Chantal een slecht mens en ik haat haar.
pi_32537052
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

?
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: