Je vergeet de joden. En de negers iha.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef the_killer het volgende:
Moslims moeten weg, en antilianen moeten weg. Probleem opgelost.
verkapte:quote:Op donderdag 24 november 2005 11:32 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom blijven deze jongeren niet binnen oow waarom gaan ze niet werken.
![]()
En dan hadden wij weer iets te gillen gehad over onaangepast gedrag.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
verkapte:
"Kijk eens ons sociale geintegreerde Turken zijn, die de wet naleven"
Volgens mij ontvangen ze zware subsidie van de Gemeente, anders hadden ze zeker wel wat gedaan." Er wordt gefloten naar de Turkse meisjes die de moskee bezoeken"
Welke volk in NL is verantwoordelijk voor de meeste eerwraak incidenten. Als ze het echt wouden hadden ze het op hun eigen manier al opgelost.![]()
Turken doen het nooit goed nee, dat is een feit.. komt omdat ze zo verdeeld zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En dan hadden wij weer iets te gillen gehad over onaangepast gedrag.
Ze doen het ook nooit goed he?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken doen het nooit goed nee, dat is een feit.. komt omdat ze zo verdeeld zijn.
Ik had ook "nietes" kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook een reactie waar je lekker op kunt reageren.
Slowchat alert?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik had ook "nietes" kunnen zeggen.
Gezien je spelling vraag ik me af uit welk achterstandsgebied jij komtquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
verkapte:
"Kijk eens ons sociale geintegreerde Turken zijn, die de wet naleven"
Volgens mij ontvangen ze zware subsidie van de Gemeente, anders hadden ze zeker wel wat gedaan." Er wordt gefloten naar de Turkse meisjes die de moskee bezoeken"
Welke volk in NL is verantwoordelijk voor de meeste eerwraak incidenten. Als ze het echt wouden hadden ze het op hun eigen manier al opgelost.![]()
Turksquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Gezien je spelling vraag ik me af uit welk achterstandsgebied jij komt
?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken doen het nooit goed nee, dat is een feit.. komt omdat ze zo verdeeld zijn.
Sssst, je verpest een prima bashtopic...quote:Op woensdag 30 november 2005 07:11 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
?
Oh, ik kan hier tientallen, zelfs duizenden succesverhalen opsommen.
Maar ik denk niet dat het veel mensen zal interesseren..
het was dan nog altijd sarcastisch bedoelt he.quote:Op woensdag 30 november 2005 07:11 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
?
Oh, ik kan hier tientallen, zelfs duizenden succesverhalen opsommen.
Maar ik denk niet dat het veel mensen zal interesseren..
Sinds wanneer is een plaats waar het geloof wordt beleden een overlast? Ik heb 3 jaar lang naast een moskee gewoond, en ik had meer last van de kerkbellen 3 straten verderop dan ik last had van die moskee.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:55 schreef Baklap het volgende:
Overlast? Wat doet die moskee uberhaupt in Charlois? Dat is pas overlast.
Wat is dat nou weer voor bullshit opmerking?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:36 schreef longinus het volgende:
Die hangjongeren moeten ook een plek en dan is een plek bij een moskee een goede oplossing. Of moet overlast aleen bij kerken of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |