volgens mij dat de settler dan niet beweegt, als je die laag aan hebt staan...quote:
quote:- fixed bug where settlers could not move if the strategy layer was selected
Hamers en munten zijn niet zichtbaar bij de city-zoom en als ik een Settler heb geselcteerd. Brood doet het maar half.quote:
Aha. Lijkt me idd bloedirritant.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hamers en munten zijn niet zichtbaar bij de city-zoom en als ik een Settler heb geselcteerd. Brood doet het maar half.
Geen erg probleem, maar wel irritant tijdens de micro-management van je stad.
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Aha. Lijkt me idd bloedirritant.
En Lionheaad, de strategy layer is iets anders. De strategy layer is een optie in het spel waarmee je lijnen op de map kunt trekken en aantekeningen bij strategische punten kunt schrijven. Of het handig is weet ik niet, maar 't is wel grappig
Je komt bij de strategy layer via het wereldbolletje boven de minimap (of door heel ver uit te zoomen) en dan de eerste knop van links boven de minimap.
Die teken ik altijd in Flashquote:Op donderdag 24 november 2005 11:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dus je kunt "echte" strategy kaarten maken
![]()
Arme drommel, je hebt 'm dus nog steeds niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:35 schreef Monidique het volgende:
Die demo doet het in ieder geval bij mij. Tijd dat Civilization IV dus even opgestuurd wordt!
Ik zou niet weten waarom nietquote:Die strategy layer vind ik super, ik vind het altijd leuk om bepaalde gebieden een naam te geven. Werkt dit ook in multiplayer?
Wat zit je hier te Fokken eigenlijk? Vooruit vlegel, ga Gandhi's ass kicken!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:42 schreef blrrrt het volgende:
btw; Ik zou vanmorgen boodschappen doen, en nu is het ineens alweer kwart voor 1!!
Je kunt steden met Wonders nog steeds innemen, maar niet meer vernietigen.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:34 schreef Frollo het volgende:
Wat zette je dan op die strategiekaarten? Welke steden je wilde innemen in welke volgorde? En met hoeveel troepen? En chokepoints en zo?
Ik kan me er niet zo veel bij voorstellen namelijk.
In Civ III keek ik gewoon via F7 in welke stad het Wonder stond dat ik wilde hebben, en dan nam ik de korste weg ernaartoe
Nu kan dat niet meer, toch? Je kunt nog wel zien welk land een bepaald Wonder heeft gebouwd, maar niet in welke stad. Of kijk ik met m'n neus?
Nee, maar met die patchen die vast en zeker nog komen, maakt het niet echt uit,quote:Op donderdag 24 november 2005 12:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Arme drommel, je hebt 'm dus nog steeds niet?
Wonder movies uit zetten, ze zijn toch lang niet zo geweldig als in SMAC/Civ IIquote:Op donderdag 24 november 2005 15:44 schreef Remqo het volgende:
Bij mij crasht ie nog steeds als ie een wonderfilmpje laadt, ook met de patch.
Het geluid is wel beter
Ik heb die optie nergens zien staan, of ik heb er overheen gekekenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wonder movies uit zetten, ze zijn toch lang niet zo geweldig als in SMAC/Civ II
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |