In het kader van dat bericht is dat natuurlijk wel een tegenvaller. Ik weet niet meer wie of wat ik moet geloven?!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tegenvallertje?
En ik heb er natuurlijk wel een paar, maar die zijn niet van het formaat dat ertussen geneukt kan worden
Nu weet ik weer waarom ik hier nooit komquote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tegenvallertje?
En ik heb er natuurlijk wel een paar, maar die zijn niet van het formaat dat ertussen geneukt kan worden
Mij natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 16:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In het kader van dat bericht is dat natuurlijk wel een tegenvaller. Ik weet niet meer wie of wat ik moet geloven?!![]()
![]()
Het gaat ook om de centimeters waarmee geneukt wordtquote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tegenvallertje?
Dit alles was vanwege een naamtopic voorquote:Op donderdag 24 november 2005 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik hier nooit kom.
Welke van de 100?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit alles was vanwege een naamtopic voorjou
hoor
![]()
Die ene over vetrollen... Lezen kutmod!quote:
Inderdaad!quote:
Sorry, zal niet weer gebeurenquote:
Ik had het ook alweer teruggezet hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Mooi weer terug, dus!
Jij was ook toch degene die SHOChat naar MED had gemikt?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, zal niet weer gebeuren.
Oh sorryquote:
Was jij dat?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Kicken naar MED deed ik gewoon expres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |