abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32529165
Deze voetballer met een mooie toekomst voor zich verdient natuurlijk wel een vervolg op z'n eerste topic.

Gisteren niet echt gelukkig, maar iedere wedstrijd top spelen kan nog niet. Wel is duidelijk dat 'ie er nog niet is.

Hopelijk ooit in het NL elftal shirt te bewonderen...

[ Bericht 11% gewijzigd door Suijk op 03-06-2006 15:02:01 ]
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32533089
Hangend op de rechtsbuiten spelen vergt ook wat meer ervaring, op het middenveld is hij beter gewend. Maar het komt wel goed met die jongen.
That's all folks!
  donderdag 24 november 2005 @ 12:10:36 #3
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32533255
ismael een tripod?
pi_32533718
Aissati is dan ook een 'tien' en geen klassieke linksbuiten. Het is erg opportunistisch om nu te gaan roepen dat "hij er nog niet klaar voor is". Of zeggen we van Vincent Kompany ook dat hij er nog niet klaar voor is als hij faalt in de spits (niet zijn positie).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32547196
Oei, deed mijn plaatje het niet meer? Jammer, het was Aissati in het oranje shirt.
Klik dan als je durft
pi_32547244
Het is nog wel weer een keer te veranderen, de foto dan.
That's all folks!
pi_32547328
quote:
PSV ook in onderhandeling met Aissati

Volgens Voetbal International is naast Afellay ook Aissati met PSV in gesprek over contractverlenging. Volgens diens vertrouwenspersoon is dat niet meer dan logisch omdat Aissati nu nog voor een aangekleed jeugdcontract speelt. Omdat die situatie nu veranderd is, zal er gesproken worden over het contract dat momenteel net als bij Afellay tot 2007 loopt.
pi_32547400
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is nog wel weer een keer te veranderen, de foto dan.
Ja, ik zal later nog eens goed zoeken.

En wat is een 'aangekleed jeugdcontract'?
Klik dan als je durft
pi_32547470
Gisteren inderdaad niet top.
Maar hij komt er wel.
pi_32567678
Gewoon keurig gewisseld, wat alleen maar onderstreept dat PSV er verstandig aan doet hem rustig te brengen.

Voorlopig is alles wat hij speelt een leuke bonus in zijn ontwikkeling.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32567844
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:49 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, ik zal later nog eens goed zoeken.

En wat is een 'aangekleed jeugdcontract'?
30.000 per jaar
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32707524
quote:
Qua voetbal ben ik de afgelopen dagen erg vrolijk geworden. Ik zie dat bij Feyenoord de jeugd op een geweldige manier kansen krijgt. We zagen Diego Biseswar al scoren, zondag debuteerde Timothy Derijck, de jonge Sammuel zat op de bank en Jonathan de Guzman staat er alsof hij er al ik weet niet hoe lang staat. Wat had ik graag die geweldige Van Persie daar tussen zien lopen in de Kuip.

Van De Guzman en PSV’er Aissati kan ik geen genoeg krijgen. Het zijn vergelijkbare spelers, al is Aissati wel typisch een jongen die dicht achter de spits speelt. De Guzman is fysiek wat sterker en kan nog iets verder naar achteren, maar wel op het middenveld, centraal spelen en ook op de zijkanten.

Beide zijn het voetballers die de rest aan het werk zetten. Ze overzien situaties sneller dan wie dan ook. Ze zien niet alleen de dichtst bij staande medespelers, maar ook de tweede, derde en vierde speler. Ze zien alles sneller dan een ander, kunnen kiezen uit opties die een ander nog niet ziet, ze bepalen het tempo van de aanval, zijn een tikje geniaal.

Eerlijk gezegd moet ik bij die twee gasten denken aan iemand met wie ik ze eigenlijk nog niet mag vergelijken; Zinedine Zidane. Gek hč, toch is het zo. Ze hebben nog een lange weg te gaan, maar die twee hebben het geniale van deze man. Daarom denk ik dat De Guzman en Aissati in de buurt van zijn niveau gaan komen. Dat is een gewaagde voorspelling, maar ik durf wat dat betreft veel sinds ik een paar maanden geleden Ajax tipte als de toekomstige landskampioen.

Met die keus heb ik me er niet geloofwaardiger op gemaakt. Aan de beoordeling van de kwaliteiten van deze twee jonge spelers val ik me echter geen buil. Ik weet zeker dat over een jaar of tien deze column nog een keer ergens opduikt.

Dan zullen mensen misschien zeggen, dat ik toen, nu dus, een risico nam, maar dat ik later wel gelijk heb gekregen. De Guzman en Aissati worden grote, heel grote voetballers. Daar gaat de hele voetbalwereld van opkijken.
Stukje Column van van Hanegem in het AD.
pi_32733075
Die Willem toch, overdrijft het soms zo lekker.
www.thuisuiteten.nl
pi_32763912
Aissati wordt nog iets beter dan Zidane. Zijn overzicht is beter. De Guzman heeft me nog niet zo kunnen impressen, heeft vooral erg mooie passing en ziet het erg goed, maar dat snelle spelverdelen, dat 1 keer raken en dat veldoverzcht van Aissati heb ik nog niet zo kunnen zien bij hem. Groot talent, maar geen uitzonderlijk talent zoals de PSV'er.

Overigens heeft Aissati in een interview geroepen dat als van Basten hem mee wil hebben naar het WK, dat ie daar niet lang over na hoeft te denken. Hij roept steeds dat ie twijfelt en pas over een paar jaar wil beslissen (wegens druk van Marokkaanse kant), maar zijn meedoen met Jong Oranje en allerlei andere hints bevestigen al dat ie voor NL gaat kiezen.
pi_32763932
Beter dan Zidane, toe maar.
www.thuisuiteten.nl
pi_32763971
Dat kun je nu nog niet zeggen, maar hij zou wel zo goed kunnen worden.
pi_32764043
Zidane is meer de man van de mooie (schijn)bewegingen, de geniale vrije trappen en de mooie goals. Niet echt een grootse spelverdeler in de as van het veld.

En ik schreef ook wordt beter, niet IS beter.
pi_32776533
Zidane geen spelverdeler? Daar is de term voor uitgevonden man.
www.thuisuiteten.nl
pi_32882531
Wat een toppert weer. De enige op het veld die echt balvast was in deze zenuwpot, beste dude van het veld.

Hij lijkt bovendien door zijn degelijkere fysieke gestel een stuk minder blessuregevoelig dan Afellay.
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:39 schreef methodmich het volgende:
Zidane geen spelverdeler? Daar is de term voor uitgevonden man.
Ik vond Zidane altijd meer aanvaller dan middenvelder in veel opzichten. Het beste is er trouwens allang van af bij hem, maar hij kenmerkte zich toch vooral met zijn torinstinct, techniek en zijn actie's rond de 16. Ik vind Zidane meer een 10, een Bergkamp-achtige speler. Dat zijn niet echt volwaardige spelverdelers vind ik, meer schaduwspitsen met veel overzicht en een actie. Aissati is totnutoe in zijn hoofd en handelen duidelijk meer middenvelder en passer, hij blijft iedereen om zich heen bedienen, ballen opeisen.

Aissati wordt als ie op deze voet doorgaat de grote spelbepalende regisseur van Oranje. Zelfs Cruijff was in zijn debuutjaren als jonkie bij Ajax en in de Europacup niet meteen zo spelbepalend op die leeftijd, dat kwam pas na een paar jaar. Dat begon allemaal net zoals Bergkamp en van Basten als dartele naieve spelertjes die iets extra's brachten. Ook al zijn dat aanvallers en geen middenvelders, deze speler is extreem ver voor zijn leeftijd. Verder als hun in die tijd waren.

Zijn grootste progressie moet nog komen, hij maakt indruk op de trainingen en gaat fors vooruit in de balvastigheid (was ook al te zien tegen Fener met het afschermen), is vaak de beste man op het trainingsveld. Dit zijn spelers waar je voor naar het stadion blijft gaan, en een vrije middag pakt om tussen die krasse knarren gezellig in het Herdgangse bos een PSV-training te gaan bekijken.

Contract laten tekenen tot 2150. 17 miljard euro ontsnappings-clausule in het contract opnemen. Elke club die hem koopt wordt daarna opgekocht door PSV, zodat ie weer teruggestald wordt in Eindhoven.

Snij desnoods heel Marokko uit Afrika, verscheep het naar NL, en maak er een vakantie-eiland van in de Noordzee, zodat Ismail wat vaker op bezoek kan bij zijn familie en hij voor altijd hier wil blijven.
pi_32883016
Hij was gisteravond toch wel echt heel goed. Petje af.
pi_32883307
quote:
Op woensdag 7 december 2005 06:42 schreef LuukBes het volgende:
Contract laten tekenen tot 2150. 17 miljard euro ontsnappings-clausule in het contract opnemen. Elke club die hem koopt wordt daarna opgekocht door PSV, zodat ie weer teruggestald wordt in Eindhoven.

Erg mooie speler idd
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_32883314
Hij was écht geweldig ja. Afellay heeft een dipje, dat zie je. Hup, Aisatti erin en voetballen maar. Geen bal verloren, heerlijk gewoon...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32884186
Afellay is de nieuwe en verbeterde Van Bommel. Aissati is eerder een hybridekloon van Messi, Kaká, Valerón en Aimar.
pi_32887637
Welja.

En dan zeggen ze dat Ajacieden arrogant zijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32888619
Ik kan me toch wel vinden in wat Cultheld zegt, in die orde moet je het wel zien denk ik.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')