quote:Op donderdag 24 november 2005 04:58 schreef melke het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeee niet weer mijn naam!
quote:
Graag gedaan, voor jou helemaalquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Graag gedaan, voor jou helemaal![]()
Sterkte dan maar..... en toch maar welterustenquote:Op donderdag 24 november 2005 04:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Jaaah en ik ga nu echt naar bed,kijken of mijn mannetje uitgesnurkt is.
Roel gaat nog ff lekker verder hoor ik.
Thanx Sjet.Ik hoop dat ik nog een paar uurtjes kan pakken,in alle rust dan he!!quote:Op donderdag 24 november 2005 05:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sterkte dan maar..... en toch maar welterusten![]()
We love uquote:Op donderdag 24 november 2005 05:01 schreef melke het volgende:
Waarom nou steeds mijn naam in de titel...?
Geen idee, ik ben maar de Lieske van het geheel: ik lul met iedereen meequote:Op donderdag 24 november 2005 05:01 schreef melke het volgende:
als je dat steeds roept.. tja.. dan komt de volgende ook wel zoquote:Op donderdag 24 november 2005 05:01 schreef melke het volgende:
Ik help het je hopen... maar weet ook dat het vaak ijdele hoop isquote:Op donderdag 24 november 2005 05:02 schreef essie05 het volgende:
[..]
Thanx Sjet.Ik hoop dat ik nog een paar uurtjes kan pakken,in alle rust dan he!!
Haha ik ben de Benjamin van het geheel!quote:Op donderdag 24 november 2005 05:02 schreef doka het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben maar de Lieske van het geheel: ik lul met iedereen mee
Ik had het veel leuker gevonden als jouw naam er stondquote:Op donderdag 24 november 2005 05:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
als je dat steeds roept.. tja.. dan komt de volgende ook wel zo
stiekum toch leuk![]()
Dankjewel! Vergeet de schoenen niet he! Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 05:02 schreef essie05 het volgende:
Truste allemaal![]()
En Melke sterkte...![]()
Eerlijk gezegd heb ik wat dat betreft een man uit duizenden.Ik beken(met schaamrood op mijn kaken)dat hij momenteel beter voor mij zorgt dan ik voor hem.quote:Op donderdag 24 november 2005 05:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik help het je hopen... maar weet ook dat het vaak ijdele hoop is![]()
Maar wordt het niet gewoon tijd voor hem om op te staan?En een heel erg lekker ontbijt voor jou te verzorgen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |