Dat is dan wel weer waar, ik heb de vorige ook gewoon ingeruild bij Dixons zonder bon ( al 2x overigens ), maar dat ga ik niet nog een keer proberenquote:Op donderdag 24 november 2005 02:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze zijn dan ook gratis. En dat is niet duur.
Jawel, moet ik ze eerst kopen.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kun je geen niet-apple oordopjes in je diskman/mp3 doen dan?
Daarom spit ik nu ff wat topics door op Fok, maarja ga er morgen wel op uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jaja en misschien gaan die niet kapot
quote:Op donderdag 24 november 2005 05:38 schreef buzzer het volgende:
Klagen over dingen die je gratisch krijgt, hoe Hollandsch
Tja, zo'n iPod is ook harstikke gratis eh.quote:Op donderdag 24 november 2005 05:38 schreef buzzer het volgende:
Klagen over dingen die je gratisch krijgt, hoe Hollandsch
Daar zijn de mods wel op geselecteerd, ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, zo'n iPod is ook harstikke gratis eh.
Ligt het aan mij of hebben de 2 mods in deze thread net zoveel verstand als een tafelvoetbalmannetje.
Anders?quote:Op donderdag 24 november 2005 07:59 schreef QyRoZ het volgende:
Ik doe al een jaar met die van mij anders hoor.
Ja en jij denkt dat Apple de prijs van de oordopjes niet heeft ingecalculeerd in de prijs van de Ipodquote:Op donderdag 24 november 2005 08:13 schreef Shark.Bait het volgende:
je betaalt voor je iepod, de dopjes zijn gratis. Ik koop altijd mijn dopjes apart, en liefst van een goed merk, want ervaring met persoonlijke stereo's leert dat die headphones altijd goedkoop en kutkwaliteit zijn. Grappig, ik zat het me al af te vragen hoe het zou zijn gesteld met die h.p. van apple.
Vraag nieuwe kwaliteits doppies aan de sint!quote:Op donderdag 24 november 2005 08:13 schreef Shark.Bait het volgende:
je betaalt voor je iepod, de dopjes zijn gratis. Ik koop altijd mijn dopjes apart, en liefst van een goed merk, want ervaring met persoonlijke stereo's leert dat die headphones altijd goedkoop en kutkwaliteit zijn. Grappig, ik zat het me al af te vragen hoe het zou zijn gesteld met die h.p. van apple.
Ja, maar als ik dat doe, dan jat ie altijd geld uit mijn portemonee. vreemd is datquote:Op donderdag 24 november 2005 08:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Vraag nieuwe kwaliteits doppies aan de sint!
nee. je conclusie is fout. headphones zijn meer de sluitpost dan een intergraal ontwerp plan bij de meeste, zo niet alle, persoonlijke stereos.quote:Op donderdag 24 november 2005 08:24 schreef S1nn3rz het volgende:
Ja en jij denkt dat Apple de prijs van de oordopjes niet heeft ingecalculeerd in de prijs van de Ipod![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 02:58 schreef MMaRsu het volgende:
Vast een kabelbruik oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |