Waarom niet dan?quote:
Ik denk dat de oudere volgers onder ons er wel een gigantische Willem Boomsma actie in zien.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:21 schreef Gert het volgende:
Nominatielijst
---------------------------------------------------------------------
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je nominatie!
Gert------------------------> Jappie
APK----------------------->
Snaptnix------------------>
Day------------------------>
PC eend---------------- -->
Versabommie------------>
Cuall--------------------- ->
Demins-------------------->
Maurisico----------------->
Jappie--------------------->
Kribbet-------------------->
Motivatie:
Ik nomineer Jappie. Ik vind het echt een gouwe gozer, niks mis mee. Ik hou van die gozer.
Maar ik heb het idee dat onze Jappert niet helemaal zichzelf is.
Hij hangt alleen nog maar angstvallig rond in de servial-topics, daarbuiten zie je hem niet meer. En dat is jammer, want Jappert heeft veel in zijn mars!
Kan best zijn dat ik de volgende keer iemand anders nomineer, maar ja je moet toch op iémand stemmen, dus deze keer: Jappie.
Kom kom Coos, het is maar een spelletje.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat de oudere volgers onder ons er wel een gigantische Willem Boomsma actie in zien.
In één woord Gert;![]()
Man, man. Wat ben jij een matennaaier.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:38 schreef Gert het volgende:
Kom kom Coos, het is maar een spelletje.
Ik zou het iig niet pikken als ik Jappie wasquote:Op donderdag 24 november 2005 02:38 schreef Gert het volgende:
[..]
As âhwe hap kèn je Jappie négeren, básjen, tiesen, maah niet nominerúh losâh!quote:Op donderdag 24 november 2005 02:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, hij heet toch Willem Bosboom (en die is al een jaar of 5 geleden overleden)quote:
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 24 november 2005 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, hij heet toch Willem Bosboom (en die is al een jaar of 5 geleden overleden)
Ja. Dat vond ik ook, maar als iemand die ere-code keer op keer doorbreekt.... dan is hij voor mèn gein âhwe hap meâh, en ga ik gewaun iemant beoâhdeile op de feite!quote:Op donderdag 24 november 2005 02:41 schreef Coos het volgende:
[..]
As âhwe hap kèn je Jappie négeren, básjen, tiesen, maah niet nominerúh losâh!![]()
Wat nu Coosquote:Op donderdag 24 november 2005 02:41 schreef Coos het volgende:
[..]
As âhwe hap kèn je Jappie négeren, básjen, tiesen, maah niet nominerúh losâh!![]()
Meneer Bosboom is toch echt een klassieker hoorquote:
Je hebt het nu toch wel tegen Jappert hè.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:47 schreef APK het volgende:
Dit is eigenlijk een aanmoedigingsstem. Kom op Jap, gabber! Stop met posten in dit stomme subforum!
Jouw familie heeft je nodig en als je zo doorgaat raak je je baan kwijt.
Big Brother 1984quote:Op donderdag 24 november 2005 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Meneer Bosboom is toch echt een klassieker hoor![]()
Ja, net als jij.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:53 schreef Gert het volgende:
Je hebt het nu toch wel tegen Jappert hè.
quote:
1960quote:
Maar tóch zou ik het rot vinden als hij deze finale zou moeten verlaten.quote:
Wat een prachtig camera-shot, toen je die woorden uitsprak.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:57 schreef Gert het volgende:
Ik heb eigenlijk nu al spijt van mijn stem.
Goedkope del dat je d'r ben.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
20 jaar en 15 dagen! 9 november 1928.quote:
Ach de notaris is zooooo makkelijk, je mag vast wel veranderenquote:Op donderdag 24 november 2005 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar tóch zou ik het rot vinden als hij deze finale zou moeten verlaten.
Zoek je bonje??quote:Op donderdag 24 november 2005 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
20 jaar en 15 dagen! 9 november 1928.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |