Sterkte, tot volgende week donderdag of vrijdagquote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Dames en heren ik ga jullie verlaten.
Morgen word ik opgenomen in het ziekenhuis en vrijdag word ik geopereerd.
Het is een operatie in mijn zenuwstelsel dus redelijk heftig.
Als het goed is ben ik 1 of 2 december weer thuis en hoop ik dat we een laptop te leen hebben zodat ik jullie weer kan lastig vallen
Zo niet:
Heel erg bedankt voor alle gezellige uren, de lachmomenten, de discussiemomenten en ook de jankmomenten
nachtzuster, Isabeau en ChantalC jullie heel erg bedankt voor de super gezellige avond vorige week![]()
![]()
voor iedereen
* Anitra gaat nu een zakdoekje pakken.
Hopelijk verloopt alles goed en spreken we je gauw weer.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Dames en heren ik ga jullie verlaten.
Morgen word ik opgenomen in het ziekenhuis en vrijdag word ik geopereerd.
Het is een operatie in mijn zenuwstelsel dus redelijk heftig.
Als het goed is ben ik 1 of 2 december weer thuis en hoop ik dat we een laptop te leen hebben zodat ik jullie weer kan lastig vallen
Zo niet:
Heel erg bedankt voor alle gezellige uren, de lachmomenten, de discussiemomenten en ook de jankmomenten
nachtzuster, Isabeau en ChantalC jullie heel erg bedankt voor de super gezellige avond vorige week![]()
![]()
voor iedereen
* Anitra gaat nu een zakdoekje pakken.
"Keep smiling" en "Keep shining" jaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De TT zou net zo goed een ode aan Jack kunnen zijn ja
Mss komt ie straks tot levenquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Shit....trap ik erin en zie ik alleen een kussen![]()
Ach, Roel is een doorgewinterde kraker. Zal niet de eerste keer zijn dat hij wat schimmelvlokken aantreft in een vochtige ruimte...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:15 schreef Black_Orchid het volgende:
Dido doucht toch altijd met een bikini broekje aan? Dat moet daaronder toch vreselijk gaan stinken na een paar weken? Lijkt me niet zo fris voor Roel om daar steeds met zijn vingers in te moeten grabbelen.![]()
Ik heb nog wel wat, hebben?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef bunnyma het volgende:
Is mijn baco op .... wil ik het geroddel in de tuin niet missen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |