quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Ik vind Dido zo vrezelijk asexueel.
Oh wat gezééééélig.![]()
Waarom moet je zo vaakquote:
Censuur he?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
Dido en Roel worden weggezapt? What the fuck?
Ja sorry, was ff een te directe reactie op dat gebeuren in die 'love-room'.... ik was even out of tekstquote:
De vonken spatten er af inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef melke het volgende:
Het spettert er echt vanaf bij Dido en Roel he!
Het gebeuren of juist het niet-gebeuren?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja sorry, was ff een te directe reactie op dat gebeuren in die 'love-room'.... ik was even out of tekst![]()
Die blauwe kuipstoelen die nu in beeld zijn daarentegen...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Ik vind Dido zo vreselijk asexueel.
Oh wat gezééééélig.![]()
Wehehehehehe... Schei uit nouquote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De vonken spatten er af inderdaad![]()
[afbeelding]
Tja, censuur blijft censuur, zo werkt dat hier nou eenmaalquote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef F4iTH het volgende:
Waar slaat dit nou weer op? Damn dit is laaaaag
Ja precies, ik vind haar ook niets, maar dan ook niets sexueels uitstralen?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Ik vind Dido zo vreselijk asexueel.
Oh wat gezééééélig.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wehehehehehe... Schei uit nou![]()
![]()
Erg spannend ookquote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Die blauwe kuipstoelen die nu in beeld zijn daarentegen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |