Van het 'stel' op zich bunnyma.... maakt niet uit wat ze doen eigenlijk........... blaaaaaaahh, echt zo'n gelegenheids duo die punten wil scoren om te blijven...... oeps, daar ga ik bijna weer......quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het gebeuren of juist het niet-gebeuren?
Nee, eerste ook toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is de eerste BB die gratis te bekijken is via internet, dus daarin kan je gelijk hebben
Ze zullen indien er iets word gezegd wat belangrijk is dat bewaren voor reguliere uitzendingquote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef farceman het volgende:
zet dan geluid op , misschien maken ze wel geheime afspraken..
Het leven is hard en daarna ga je doodquote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef Minouishere het volgende:
het valt iedere keer weer tegen, kutzooi !
Iddquote:
Dan zal ik het voor je doenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Van het 'stel' op zich bunnyma.... maakt niet uit wat ze doen eigenlijk........... blaaaaaaahh, echt zo'n gelegenheids duo die punten wil scoren om te blijven...... oeps, daar ga ik bijna weer......
LOL @ Arliator
Als je de volgende keer liever iets anders hebt dan een plaatje van Biceps Westerweel...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja die zijn wel geil hè? Waar kan ik die bestellen?
hou op, ik probeer er net de laatste tijd weer wat van te makenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het leven is hard en daarna ga je dood![]()
Die stream gaat niet meer terug denk ik voorlopigquote:Op donderdag 24 november 2005 01:02 schreef farceman het volgende:
misschien wachte ze op nettere beelden , masseren hebben we toch al eerder gezien...
En wat denk je van de camaramensen??quote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef riri het volgende:
In de dagboekkamer heeft hummie hun beloofd dat ze privémomenten zouden krijgen zoiets vernam ik vanmiddag....dat is nu dus blijkbaar![]()
De eerste (net als de tweede en de derde en de vierde) heb ik niet gezien, ik probeer wel heel wijs te doen, maar ik val voor de derde keer door de mand vandaag. Dus daar kan ik geen antwoord op geven. Dankzij mijn lieve vriendin, aaahhhhh wat heeft ze me aangedaan, kijk ik nu BBquote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, eerste ook toch?
Of ik moet via gekraakte streams gekeken hebben...
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan zal ik het voor je doen![]()
Ook nog eens met plezier
![]()
![]()
Ssssst ze mogen hier niet weten dat je mij hebt omgekocht...quote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je de volgende keer liever iets anders hebt dan een plaatje van Biceps Westerweel...
Hummie beschermt ze,beelden alleen voor hummie te zien en die zend ze niet uitquote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En wat denk je van de camaramensen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |