Johquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Lag er toch ongeveer een kilometer bovenop.
Ja, maar rubbereend is de laatstequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Joh
Ik heb Vaduz zelf voorgesteld bij de overige mods
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Echt wel. Dit is ook mijn lijflied.
Fuck a Mod
Fuck a Mod
Fuck a Mod today
How much fun it is to fuck a Mod until his dead
Kick him in the head
Beat him in the balls
Jump up on his head
How much fun it is to fuck a Mod until his dead
Kill a Mod
Kill a Mod
Kill a Mod today
How much fun it is to Fuck a Mod until his dead
Kick a Mod
Kick a Mod
Kick a Mod today..
Whehequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]klopt,die heb ik trouwens ook voorgesteld
Ja,en die gaat het ook worden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Nog iemand voorgesteld? Die wordt het vast.
Suijk gaat het worden,wedden?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Jaaa... is ook.
Ach het voetbal is afgelast, dus hij komt er niet makkelijk mee weg doordat iedereen voetbal aan het kijken is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dat ontmaagden moet eens beginnen. Suijk loopt er voor weg.
Ik ga zo stoppen, wel jammer. Had leuke topics voor hem.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ach het voetbal is afgelast, dus hij komt er niet makkelijk mee weg doordat iedereen voetbal aan het kijken is.
Open ze gewoon alvast, kan hij ze straks wel dichtgooienquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ga zo stoppen, wel jammer. Had leuke topics voor hem.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om je naam blauw te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:59 schreef Suijk het volgende:
Hoe lang heb je nog MM?
Das waar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Dat is de traditie niet.
* just me is weer te laat voor het ontmaagdenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dat ontmaagden moet eens beginnen. Suijk loopt er voor weg.
Dat komt omdat Dagonet nog net ff wat meer kan dan jijquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:50 schreef Suijk het volgende:
Blauwtje dan nu. Maar waarom kan 'ie niet gewoon dicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |