Nou, nou Sinds wanneer ben ik niet voor Twente.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik moest het wel vertellen 2 tukkers op VBL die beide niet voor FC Twente zijn kan natuurlijk niet.
Leuk dat je me een goede kandidaat vind.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik ben voor Twi of Bos81 als mod.
je haalt mij de woorden uit de mondquote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik mis golfer nu al in het lijstje...
Suijk is ook wel een goede idd, die is wel redelijk objectief.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk dat je me een goede kandidaat vind.
Zelf vind ik Bjoro en Suijk wel geschikte kanditaten.
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef DutchGooner het volgende:
Ach,zolang het geen jood wordt vind ik het prima.
Maar Suijk is toch echt voor Ajaxquote:
Maar die wil niet denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar Suijk is toch echt voor Ajax
Een Rood-wit hart heeft ie wel jaquote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar Suijk is toch echt voor Ajax
Ja, jong en naief enzo...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een Rood-wit hart heeft ie wel ja![]()
Suijk heeft ooit voor PSV gespeeld![]()
Ga je me nu in elkaar slaan?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Een sukkel dus.
Begrijp gelijk zijn reactie van vanmorgen.
Als je iemand wilt hebben die geheel objectief is gezien zijn eigen ploeg de komende jaren geen kont zal presteren, moet je hier zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 16:23 schreef Gunner het volgende:
Ik stel voor dat het iemand is die geen enkele affiniteit heeft met een club uit de traditionele top 3.
Blijven weinig over dan
**kuch**
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ga je me nu in elkaar slaan?
* in broek plast...
Stem je ook voor jezelf?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook
Wie is eigenlijk het kliekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |