Dat stemmen hoeft natuurlijk niet per sé meteen na het optreden geweest te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef Zhenar het volgende:
Die stemknoppen zijn echt wel tof ja!
Alleen hoe komen ze op deze manier precies op het gewenste aantal uit?
Heb je wel opgelet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:18 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Die stemknoppen zijn suf, de tweede stemmer stemt nooit hetzelfde als de eerste want dan is de uitslag al meteen bekend.
Het ziet er naar uit dat ze naderhand nog een sweep gaan doen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat stemmen hoeft natuurlijk niet per sé meteen na het optreden geweest te zijn..
Ja, dat zat ik me ook al af te vragen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef Zhenar het volgende:
Die stemknoppen zijn echt wel tof ja!
Alleen hoe komen ze op deze manier precies op het gewenste aantal uit?
Volgens mij weet Jerney niet dat er 2 knoppen zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:18 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Die stemknoppen zijn suf, de tweede stemmer stemt nooit hetzelfde als de eerste want dan is de uitslag al meteen bekend.
Weet je wie er nu liedjes aan het zingen is in Paradiso?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
MAIKE NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!!!!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Ik ben zo blij
En dat gejank van Cheyenne was zo fake.
Tranen voor Tjeerd zijn heus niet fake!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
En dat gejank van Cheyenne was zo fake.
idd, elke keer licht bij haar dat idols-logo opquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij weet Jerney niet dat er 2 knoppen zijn
Hij is toch sowieso door?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:20 schreef PeRi het volgende:
Maar wat was dat nou net voor het reclameblok? Met Huib? Zou ie toch doormogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |