TS heeft een hekel aan moeders met kinderen die uren in de rij staan om op de foto te mogen met een of ander pluchebeest.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
-weg-
ooh, ik dacht al wat veel tekstquote:Op woensdag 23 november 2005 22:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
TS heeft een hekel aan moeders met kinderen die uren in de rij staan om op de foto te mogen met een of ander pluchebeest.
Dat is geen klacht dat is een vraag die geleidelijk overgaat in het constateren van een vermeend maatschappelijk probleem of misstand waarbij je ook nog zo vriendelijk bent zelf een mogelijke oplossing te poneren.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef OllieA het volgende:
Het is hier KLB, dus nu komt de klacht, rakkers.
Wat is dit voor een land waarin moeders met hun kinderen twee uur in de rij gaan staan tot ze gefotografeerd kunnen worden in de armen van een myxomatoze muis. Een manshoog pluchebeest waarin een ongetwijfeld spiernaakte werkstudent op een zure manier wat centen bijverdient. (Ongetwijfeld spiernaakt omdat een mens het anders geen hele middag volhoudt in een Diddl-pak)
Welke ouder brengt zijn kind naar een dergelijke smakeloze vertoning, om het gewin van een zakje spaargoed en een ballon?
Zou het niet beter zijn om naast het piepschuimen holletje van Diddl een poortje te zetten, waar de ouders in kwestie met zachte doch dwingende hand worden binnengeleid? En dat achter dat poortje dan een klein fabriekje is, waarin die ouders per direct worden verwerkt tot hapklare kattenbrokjes en ingeblikt?
De kindertjes kunnen dan vervallen aan de staat, en misschien nog tot nuttige burgers worden opgevoed.
Thx voor de samenvatting...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
TS heeft een hekel aan moeders met kinderen die uren in de rij staan om op de foto te mogen met een of ander pluchebeest.
quote:
Laat ik zeggen dat ik het als klagende vraag bedoelde.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:46 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat is geen klacht dat is een vraag die geleidelijk overgaat in het constateren van een vermeend maatschappelijk probleem of misstand waarbij je ook nog zo vriendelijk bent zelf een mogelijke oplossing te poneren.
Ik zeg dan: ach, als die kinderen dat nou leuk vinden en er verder niemand last van heeft...
Dat is een konijnenziekte.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat is myxomom.. myxomi.. Wat betekent dat?
Ze zijn af, weest gerustquote:Op woensdag 23 november 2005 23:09 schreef MUUS het volgende:
Winx feestdagen?
Dat ga ik dus mooi verzwijgen voor dochterlief.
Te laat....quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ze zijn af, weest gerust.
Tip: koop het spel dat ik diende te promoten niet. Het is totaal onbegrijpelijk voor de doelgroep.
Serieus? Echt, bewaar het bonnetje!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |