nee die stoere rap songs en daarbij ook nog hardcore is lekkerquote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef Biogarde het volgende:
Rockmuziek is overigens zowiezo al om te huilen![]()
Jan Smit is de shitquote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef blackmage het volgende:
[..]
nee die stoere rap songs en daarbij ook nog hardcore is lekker![]()
gothic?quote:
Dat Gothic heb ik al weggehaald, maakte een foutje.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef blackmage het volgende:
[..]
gothic?![]()
sorry maar ik ben niet zon gast die in allemaal zwarte kleren rond staat te zombien.![]()
edit: snel je post editen?![]()
Als je rockmuziek zegt, denk ik persoonlijk toch meer aan Foo Fighters, Nirvana, QOTSA dat soort dingenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef Jonathon het volgende:
Wat jij onder lekkere rockmuziek verstaat kan een ander wel klote muziek vinden...
Als ik aan een beetje lekkere rockmuziek denk dan denk ik aan de luchtige punk rock/beetje alternative rock enzo, Kelly Clarkson vind ik meer onder softrock vallen...
Maar uhm TS wat vind jij dan lekkere rockmuziek?
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:59 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Als je rockmuziek zegt, denk ik persoonlijk toch meer aan Foo Fighters, Nirvana, QOTSA dat soort dingen
Enne, Kelly Clarkson is wel lekker. Maar der muziek staat me niet aan![]()
Ik vind van alles goed, zo lang 't maar geen Feestdagenmuziek (Sinterklaasliedjes, kerstliedjes, etc), country en Metal/Hardrock is. 'k luister naar van alles, inclusief top 40, heb ik nu ook géén muzieksmaak? Moet ik per sé een 'muzieksmaak' hebben?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Zeurberus het volgende:
Mensen die in het algemeen GEEN muzieksmaak ontwikkelen vind ik nog vele malen erger.
'wat vind je leuk qua muziek?'
'gewoon , wat er in de top 40 staat'
of nog ranziger
'alles'![]()
![]()
Maar het gaat meer om de stem. Hier stoor ik me toch wel een beetje aan, en de TS waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:56 schreef 2609 het volgende:
kelly clarkson is wel lekker hoor
Ik word al een dagje ouder hoor, maar waar dient men tegenwoordig Nirvana en Foo Fighters nu dan onder te scharen, als rock niet mag?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:26 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Nirvana en Foo fighters rock.
Schaar je jezelf onder de mensen uit je topictitel?
Originele smaak trouwens ook.
Of van die mensen die zeggen:quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Zeurberus het volgende:
Mensen die in het algemeen GEEN muzieksmaak ontwikkelen vind ik nog vele malen erger.
of nog ranziger
'alles'![]()
![]()
We hebben het hier over muziek. Dat tegenwoordig voor kutmuziek gecompenseerd wordt met een leuk smoeltje heeft weinig met verstand van muziek te maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:56 schreef 2609 het volgende:
kelly clarkson is wel lekker hoor
Je doet je username eer aan met die bandquote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Ancient het volgende:
klasgenoot: "Wat luister je?"
Ik: "The little river band"
klasgenoot: "uhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Ïk: ""
Ik heb een hekel aan mensen die jouw mening delen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Zeurberus het volgende:
of nog ranziger
'alles'![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |