either way... niet leuk om te boek te staan als de vrouw die een jurk opvult die een zwangere ook pastequote:Op woensdag 23 november 2005 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
In het dagboek staat:
Chantal draagt de jurk die de zwangere Tanja eerder op een 'avondje uit' in BB aanhad (toen kwamen ze in het programma 'In de huid van', red.).
Hallo... dat is haar eigen jurk. Tanja had hem toen geleend. Zo komt het net over dat Chantal de jurk van Tanja aan heeft
Ik weet het, maar in het huis is t zo saai dat ergens deze TT wel toepasselijk isquote:Op woensdag 23 november 2005 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Je bent lief Bong, maar dit is echt een TT van lik m'n reet.
Chantal heeft zelf eens gezegd dat ze prima tevreden is ermee. "Het heeft me 40 jaar gekost om te worden zoals ik nu ben" zei zequote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
either way... niet leuk om te boek te staan als de vrouw die een jurk opvult die een zwangere ook paste
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef stil het volgende:
hebben jullie wel geluid?
Jaja, dat zeg je vast tegen alle vrouwen hier... Maar Ik ga dat nog wel eens nalezen als ik wat tijd over heb. Als ik onverhoopt in de gevangenis mocht belanden bijvoorbeeld, of op een onbewoond eiland terecht kom.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
terwijl je toch vanaf dag 1, 1 van mijn favo posters bent !
schande!
Streams lopen niet echt denderend vanavond, gisteren lag het aan de regie en nu aan technische foutjes denk ikquote:
Kom op man... hou de eer dan aan jezelf en open géén nieuw topic.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar in het huis is t zo saai dat ergens deze TT wel toepasselijk is
Als een mod een betere weet dan mag deze vervangen worden
Hier geen probleem, alleen fok wordt erg traag, op http://www.gillesdesmit.com/bb/ heb en geluid en beeldquote:
Het zou mij niet verbazen dat Roel morgen vertrekt.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef melke het volgende:
Die lovekamer he. Zou dat kunnen betekenen dat een van hen naar huis moet? Is toch een extraatje wat de anderen genomineerde niet krijgen
ik ben ook tevreden met hoe ik ben, en dat is absoluut niet hyperslank. Toch zou ik niet staan te juichen als een zwanger persoon in mijn jurk past...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Chantal heeft zelf eens gezegd dat ze prima tevreden is ermee. "Het heeft me 40 jaar gekost om te worden zoals ik nu ben" zei zeEn ik vind het niet slecht staan. Ik hou niet van dunne latjes ala Dido.
Misschien word het toch nog spannend in dit topic je weet maar nooitquote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op man... hou de eer dan aan jezelf en open géén nieuw topic.
Dat is waar... hoewel ik Chantal niet dik vind. Dun is anders, maar het staat haar wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben ook tevreden met hoe ik ben, en dat is absoluut niet hyperslank. Toch zou ik niet staan te juichen als een zwanger persoon in mijn jurk past...
dankjequote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hier geen probleem, alleen fok wordt erg traag, op http://www.gillesdesmit.com/bb/ heb en geluid en beeld
Dat ding rekte alle kanten uit, hoor. Zelfs een olifant zou er in passenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben ook tevreden met hoe ik ben, en dat is absoluut niet hyperslank. Toch zou ik niet staan te juichen als een zwanger persoon in mijn jurk past...
Dat was geen joint volgens mij. Volgens mij waren dat 2 gedraaide sigaretten die Lieske had voor gedraait. Ene was niet goed, dus toen stak hij de andere opquote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen dat Roel morgen vertrekt.
Hij heeft ineens zijn geld teruggekregen, het leek erop dat hij gisteren een joint zat te roken.
En als toetje een seks avondje met dido.
Flugeltje heeft aan de TT zitten sleutelenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op man... hou de eer dan aan jezelf en open géén nieuw topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |