Precies, dat is je eigen keus.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:00 schreef hazelnoot het volgende:
Ja als je geen lid bent gaat dit voordeeltje natuurlijk aan je neus voorbij.
Lidmaatschap van een vakbond is helemaal niks mis mee, dus ik zie niet wat er op tegen is.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef MrWes het volgende:
en wat kost het lidmaatschap van de FNV
Overigens wel weer een verkapte manier om hun aantal leden weer iets op te laten schroeven!
Zand strooi je in raderen.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:23 schreef McCarthy het volgende:
zand in de wielen vd economie te strooien
nee joh, gewoon quantumkorting, daar draait niemand voor op hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef Gozert het volgende:
Da's allemaal heel mooi, maar dit wordt dus bekostigd door de andere 'leden' van Menzis, aangezien ze eigenlijk geen korting kunnen geven. De verzekering kost geloof ik 700e, dan komt er nog 255e eigen risico bij. Dan zit je al op 955e die de polis sowieso kost. Dan zitten er nog wat kosten voor de verzekeraar bij.
De kosten blijven voor elke invoer hetzelfde, dit moet handmatig gebeuren, dus ze verdienen er niet bijster veel op. Maar als je niet bij de FNV zit dus, krijg je geen korting. Is allemaal mooi van de FNV, maar de andere verzekerden van MENZIS schieten er dus niks mee op. ABN heeft ook zo'n deal voor hun werknemers, ze krijgen 10% korting op de premie (geloof ik). Waar de andere verzekerden voor opdraaien. (informatie heb ik van BNR, was goed programma week of wat geleden)
Als ze te duur worden kun je toch overstappen naar een andere verzekeraar, dat is de vrijheid die je nu hebt.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef Gozert het volgende:
De kosten blijven voor elke invoer hetzelfde, dit moet handmatig gebeuren, dus ze verdienen er niet bijster veel op. Maar als je niet bij de FNV zit dus, krijg je geen korting. Is allemaal mooi van de FNV, maar de andere verzekerden van MENZIS schieten er dus niks mee op. ABN heeft ook zo'n deal voor hun werknemers, ze krijgen 10% korting op de premie (geloof ik). Waar de andere verzekerden voor opdraaien. (informatie heb ik van BNR, was goed programma week of wat geleden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |