Joop Admiraalquote:
Kapitein Haddockquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:13 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Joop Admiraal
Goedemorgen allemaal![]()
Kuifjequote:
Bobby Georgequote:
Leighton Reesquote:
Jack McKennaquote:
Jack Nicholsonquote:
Jack Jerseyquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Jack Nicholson
komen straks vast nog wel een keer op een dartersketen.![]()
quote:
Belinda Meuldijkquote:
welke bedoel je danquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:14 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
![]()
eerlijk is eerlijk....ik had verwacht dat je een bepaalde darter zou noemen als antwoord op McKenna"
Paul Lim. Het was tegen McKenna dat Paul Lim in 1990 de eerste live-uitgezonden 9-darter gooidequote:
Dick van Dijkquote:
met de embassy, laten ze het elk jaar weer regelmatig zienquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Paul Lim. Het was tegen McKenna dat Paul Lim in 1990 de eerste live-uitgezonden 9-darter gooide
klopt. het heet tegenwoordig Lakeside. Ik begrijp dat je ook het darten volgt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef aloa het volgende:
[..]
met de embassy, laten ze het elk jaar weer regelmatig zien![]()
Dick Passchierquote:
Zie hier een filmpje daarvan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef dartfanaat het volgende:
Paul Lim. Het was tegen McKenna dat Paul Lim in 1990 de eerste live-uitgezonden 9-darter gooide
Dick Nanningaquote:
ik volg het wel een beetje, vanaf de eric bristow tijd. toen keek ik vaak naar de bbcquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:24 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
klopt. het heet tegenwoordig Lakeside. Ik begrijp dat je ook het darten volgt?
Wilma Nanningaquote:
Barney Rubblequote:
Co Stompéquote:
Niels de Ruiterquote:
Okee, dan niet.quote:
sorry...ik had 'm even bekeken. En het blijft iedere keer super!!! Dank voor het "linken"quote:
Mareno Michelsquote:
Rinus Michelsquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Mareno Michels
Dick heb ik al een aantal malen gezien en gesproken, waaronder afgelopen zondag in Eindhoven
Marco van Bastenquote:
Marco Borsatoquote:
Leontine Ruitersquote:
Peter Northquote:
Linda de Molquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |