Kijk dat niehiet!!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, maar ik kan dit ook absoluut niet verdragen. Het is Joost voor en Joost na tegenwoordig.
Ik heb wel goede hoop dat Hummie aan het doorslaan is met Joost en dat het juist averechts gaat werken. Dit sprookje word je toch ook echt weer niet vrolijk van
ach wat hummie heeft met Joost heb jij met Lieskequote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, maar ik kan dit ook absoluut niet verdragen. Het is Joost voor en Joost na tegenwoordig.
Ik heb wel goede hoop dat Hummie aan het doorslaan is met Joost en dat het juist averechts gaat werken. Dit sprookje word je toch ook echt weer niet vrolijk van
Dat wordt vaker gezegd over zijn acties. Jammer alleen dat die acties van hem allemaal voorgekauwd worden door BB. In tegenstelling tot de rest die niet eens de kans krijgt.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef odie22 het volgende:
Ik vind joost ook niet veel aan, maar dit doet hij toch wel heel erg goed hoor.
Nu pas?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:50 schreef cuall het volgende:
Ik vind dat het nu wel lang genoeg heeft geduurt![]()
Daar is de groep ook op gecast.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:51 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat wordt vaker gezegd over zijn acties. Jammer alleen dat die acties van hem allemaal voorgekauwd worden door BB. In tegenstelling tot de rest die niet eens de kans krijgt.
Heeft BB Lieske ooit ergens bij betrokken? Of wie dan ook.
Nee de winnaar is schijnbaar allang bekende achter de schermen.
Klopt helemaal. Helaas maak ik het programma niet, want dan werd de positieve aandacht wel wat eerlijker verdeeld.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:50 schreef MissX het volgende:
[..]
ach wat hummie heeft met Joost heb jij met Lieske
lieve schat... Een van de leuke dingen van BB is juist dat je als een azijnpisser over de bewoners kunt klagen...quote:
Als je in een discussie stapt, lees dan eerst waar het over ging. Ik erger me kapot aan die Joost promo-show die al 2 weken over ons word heen gegoten. En daarnaast stoor ik me aan de openlijke sollicitatie-procedure die Joost in het BB-huis houd in de hoop op een baantje als presentator of quizmaster bij Talpa.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan geeft ie een stom antwoord als "niet mee bemoeien" of zo. Gewoon negeren dus.![]()
jawel hoor. Ik heb het geluid nu natuurlijk uit, in de hoop dat straks nog iets anders gaat gebeuren wat wel leuk is. Dan kan het weer aan.quote:
Het is te hopen dat dit averechts gaat werken.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
alle 4 de streams 24/7 op die blonde boerin?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Helaas maak ik het programma niet, want dan werd de positieve aandacht wel wat eerlijker verdeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |