Maar de bewoners vinden het zelf het leukste kado.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef versabommie het volgende:
Ik vind het altijd zo'n dooddoener die fotoboeken
Je moet bellen voor je favoriet. Dus als ze tegen Nathalie gaan bellen moeten ze 5 keer bellen voor de anderen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er dan tegen Naat gestemd gaat worden toch?
Maar het duurt zolang voor Dido en Roel zijn warm gedraaid.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef essie05 het volgende:
[..]
Geduld Bocaj geduld.Alles op zijn tijd.
Wie zegt dat het voor Roel en Dido is... Misschien is het wel voor Rob en Ingrid...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef pctje het volgende:
Ik zag zostraks in de stream al even in een flits de romantische kamer voor roel en dido voorbij komen, met allemaal rozeblaadjes op bed enzo.
Zal wel een foutje van de regie zijn dat je dat al hebt gezien maar wie weetquote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef pctje het volgende:
Ik zag zostraks in de stream al even in een flits de romantische kamer voor roel en dido voorbij komen, met allemaal rozeblaadjes op bed enzo.
Geen kwestie van vreemd, maar een kwestie van verschil in smaak. Iets wat bij ons niet zo uitzonderlijk is.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat vindt. Dat vind ik namelijk juist niet. Haar los staat wat mij betreft vele malen mooier.
Dat snap ik Scan,dat is wat ik bedoel.Ging alleen ff via een omweg.Het idee is leuk toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet bellen voor je favoriet. Dus als ze tegen Nathalie gaan bellen moeten ze 5 keer bellen voor de anderen.
Jaààà, ikke. maar ja...... ik ben ook een Chantalquote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie dat ik heel wat heb gemist... in het huis![]()
Hebben behalve Chantal nog andere mensen gejankt?
ja da's ook zo'n dooddoener, het kalf noemt iemand van 1.95 en 100 kilo een roels piemeltje...mocht roels willen ..duh!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we Roels piemeltje.![]()
ik denk dat Dido alleen maar dubbel ligt van het lachen... en écht sexen doet ze toch niet in het bb-huis...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het duurt zolang voor Dido en Roel zijn warm gedraaid.
Klopt. Deze was ik ook kwijt, maar Muerte heeft deze terug gevonden. En Regenworm heeft gisteren ook nog wat caps terug gevonden die ik ooit gemaakt had. Even doorlinken van waar de foto orgineel staat is dan simpel hè.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die is heel mooi.
Maar had ik nou verkeerd begrepen dat jij nooit caps bewaarde, Scan?
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het voor Roel en Dido is... Misschien is het wel voor Rob en Ingrid...![]()
Dat zeg ik meer drank dat huis inquote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het duurt zolang voor Dido en Roel zijn warm gedraaid.
Helaas waren er maar twee flessen witte wijn afgeleverdquote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat zeg ik meer drank dat huis in![]()
Wat zal Ingrid dáár blij verrast mee worden!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Misschien is het wel voor Rob en Ingrid...![]()
Jij begonquote:Op woensdag 23 november 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja da's ook zo'n dooddoener, het kalf noemt iemand van 1.95 en 100 kilo een roels piemeltje...mocht roels willen ..duh!
Wat niet is kan nog komen toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helaas waren er maar twee flessen witte wijn afgeleverd
Denk het niet Ingrid moet niks van Rob hebben.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zal Ingrid dáár blij verrast mee worden!![]()
terwijl je toch vanaf dag 1, 1 van mijn favo posters bent !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |