abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2003 @ 21:29:29 #26
56766 CandyCan
Are you there Candycan?
pi_10779816
hij was wel leuk ja
Don't forget to bring me the pink champagne.
pi_10779958
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 21:29 schreef CandyCan het volgende:
hij was wel leuk ja
Het is trouwens Candy Cane in de film, weet niet of dat een spelfout is in je username...
pi_12216546
ze maken op de huur-dvd reklame voor de koop-dvd waarop 4 alternatieve eindes staan. weet iemand wat die eindes zijn?

er zat trouwens een brilliant shot in deze film. als rusty nail in kamer 17 is met zn fles roze champagne zie je de twee broers in de kamer er naast luisteren naar wat er gebeurd. er wordt ingezoomd op een schilderij.

[Dit bericht is gewijzigd door Astronaut_Jones op 04-08-2003 15:36]

maandag 4 augustus 2003 @ 15:24:28 #29
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12216697
Wat een afgrijselijke baggerfilm .

Het is al weer een tijdje terug dat ik hem zag, maar ik kan me nog goed herinneren wat voor een kutfilm ik het vond. Het acteerwerk is slecht, het verhaal klopt vaak voor geen meter, het is volstrekt niet origineel.

Maarja, ik hou dan ook absoluut niet van die tienerroadthrillermovies.

Bah .

Moderator maandag 4 augustus 2003 @ 17:25:03 #30
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12219059
Ik heb 'm zelfs in de bios gezien.

Ik kan me herinneren dat ik het toen wel een aardige film vond. Niet zo standaard als de normale slasher/road-movie. Aardig gevonden scenes met redelijk wat spanning.

Zo'n film haalt natuurlijk nooit iemand's persoonlijke top10, maar voor tussendoor prima vermaak.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_12219843
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:25 schreef Mike het volgende:
Ik heb 'm zelfs in de bios gezien.

Ik kan me herinneren dat ik het toen wel een aardige film vond. Niet zo standaard als de normale slasher/road-movie.

Ken je nog meer slasher/roadmovies?
pi_12221926
heb 'm laatst gezien. ik vond 'm wel leuk/spannend/grappig.
maar een groot pluspunt van deze film is leelee sobieski
Wel lekker blijven plakken hè?
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 09:07:53 #33
33941 TK421
How to clone a clone
pi_12230101
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:23 schreef Brammie1 het volgende:
heb 'm laatst gezien. ik vond 'm wel leuk/spannend/grappig.
maar een groot pluspunt van deze film is leelee sobieski
Ik heb gister The Glass House gezien met Lelee Sobieski.
Toppertje... echte aanrader.
pi_12537968
Ik heb m net gezien en vond m erg vermakelijk!! Coole film zeg!

En ik lees nu ook dat Ted Levine Rusty Nails stem verzorgde, maar ik zou toch durven zweren dat ik Powers Boothe hoorde hoor!

En idd, Leelee lijkt echt ontzettend erg veel op een jongere uitvoering van Helen Hunt zeg.

zaterdag 18 oktober 2003 @ 16:33:23 #35
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13966645
Heb hem net ook even gekeken na een dagenlange download van Kazaa
Jammer dat we het gezicht van die gek niet zien, maar die stem is wel te gek goed gekozen, oke het verhaal was niet geweldig maar vonnum wel spannend

Een beetje het Jeepers Creepers idee

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_16843657
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:33 schreef kinky_queen het volgende:
Heb 'm net gekocht...
Ik ook, bij de mediamarkt voor 14 euro !

Echt een coole film hoewel ik het niet helemaal snap mbt die icewagen... Moet m nog maar n keer kijken .

pi_23946495
Amusante film hoor! Eergisteren gezien en gisteravond even alle alternate endings bekeken. Hoewel enigszins voorspelbaar is het geenszins een standaar tiener roadmovie of slasher. De spanning viel mij tegen, vooral omdat ik al snel doorhad welke trucker het nou wel en niet was. Nadat dat eenmaal bekend werd, was er ook geen echte plot twist of zo meer. Leuk, maar niet super. Paul Walker vind ik een goede acteur, de kerel die zijn broer speelde was ook goed bezig en over Leelee hoeven we het niet te hebben natuurlijk. zoals gewoonlijk dus. De stem van Rusty Nail was heel goed trouwens! Erg apart en creepy. Jammer ook dat we Rusty niet echt in beeld kregen, die kerel had ik wel willen zien. Hij zag er lekker groot en bruut uit, dat mag ik wel.

Het originele ending dat in de extra features staat vind ik op zich beter. Het motel einde was erg voorspelbaar.

7/10 op mijn imdb lijst.

Nog wat toegiften voor de mede Leelee fans

Haar commentaar track op de special features is ook heel leuk, ze heeft het gewoon over hoe leuk ze het vindt om haar tepels te zien en zo En af en toe gooit ze er iets heel banaals tussendoor, in die bar scene bijvoorbeeld ineens "I don't like beer by the way" terwijl ze over iets heel anders aan het praten was en dan een paar secoden later "I just thought I'd share that with you" als ze zich realiseert dat het uit het niets kwam.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')