abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2171292
Gisteren in de nieuwe Euroscoop in Maasmechelen (België) gezien (hele mooie bios btw, kunnen ze hier in Nederland nog wat van leren).
Wat een topfilm!
Ok, er zitten heus wel fouten in en je moet er natuurlijk niet té serieus over gaan nadenken, maar het is lang geleden dat ik zo'n spannende film gezien heb.
Verder vond ik ook het acteerwerk erg goed, mn. van de 2 mannelijke hoofdpersonen (w.o. Paul Walker uit the Fast and the Furious).
Ik leefde echt met hun mee.
Ik raad m dus iedereen aan, gaat hier over een paar weken ook draaien geloof ik, dus gaan zien zou ik zeggen!
pi_2171389
Website
pi_2171421
met muziek van roxette ??
[KNE]-Mod
pi_2171448
kweenie, heb hem vorige week in de sneak gezien.
Vond het eerste deel echt geweldig, goede spanningsopbouw goede sfeer en goede hoofdrolspelers.
na de pauze zakte de film in tot het nivo "I know what you´re going to do next scary movie" en dat is heel jammer. Heb me het tweede deel echt zitten ergeren aan de film.

grtz
czd

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Frontpage dinsdag 13 november 2001 @ 17:40:18 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2172541
Candy Cane
Come in, Candy Cane...

Zag 'm in de sneak. Leuke moderne versie van Duel.

pi_2172780
Heb hem vorige week ook gezien in de sneak, was wel goed cheap vermaak. Maar er zitten echt grote gaten in het verhaal, vooral in de 2de helft.
The uproar of one hand clapping.
pi_2172831
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 18:12 schreef Morkje het volgende:
Heb hem vorige week ook gezien in de sneak, was wel goed cheap vermaak. Maar er zitten echt grote gaten in het verhaal, vooral in de 2de helft.
ook gezien inde sneak maar maak van 'grote gaten' maar blackholes.... verhaal rammelde aan alle kanten... acteerprestaties hooguit redelijk... vermakelijke tv film dat wel... meer ook niet.

The Good Looking Gobling

I just love the G4 Dual Powermacs
pi_2172938
'k heb 'm gisteren gezien in de sneak,

deed me wel denken aan 'battle truck'

Malaka!
  Redactie Frontpage dinsdag 13 november 2001 @ 19:02:25 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2173216
Spielbergs debuut was wel spannender.
pi_2174314
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 19:02 schreef SunChaser het volgende:
Spielbergs debuut was wel spannender.
Vind ik juist niet, ik vind Joy Ride gewoon beter dan Duel, ondanks de fouten.
Maar ik vind ook dat het meer is dan een remake van Duel, ondanks dat het gegeven op elkaar lijkt zijn het toch 2 verschillende films.
Komt misschien ook omdat ik n.a.v. de trailer hele lage verwachtingen had, leek me echt weer een standaard tiener scary movie.
Maar ik vond het niet zo originele verhaal op een hele leuke, spannende manier uitgewerkt.
pi_2174497
Vond het ook een ERG spannende film. Niets bijzonders, gewoon erg vermakelijke prul. Vooral in de eerste helft werd de spanning idd erg goed opgebouwd.
pi_2812006
ik heb m afgelopen zaterdag gezien in belgie ook, metropolis
zeker vermakelijke film, en die stem van rusty nail was trouwens van ted levine, die man speelt in "the silence of the lambs" buffalo bill
kwam ik ineens achter
pi_3560641
Ted Levine heerst
Erg leuke film
  donderdag 21 maart 2002 @ 01:42:13 #14
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_3560806
Ik heb 'm een paar maand terug al op DIVX gezien. Vond 'm niet zo geweldig. Het enige leuke was Leelee Sobieski. Gedurende de hele film loopt ze rond in een zeer strak shirtje En dan bedoel ik ook heel strak Do I hear the word 'Nipples'?
What's the speed of Dark?
pi_5672774
Een van de betere scary-teen flicks.
Jammer dat deze film rechtstreeks naar de videotheek werd verbannen, domme zet...
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 18:20 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

ook gezien inde sneak maar maak van 'grote gaten' maar blackholes.... verhaal rammelde aan alle kanten...

Verklaar je es nader??
pi_5672815
Mmm.. valt toch wel mee?

Ik vond het een verrassende film, weer eens wat anders. Echt een heerlijke zaterdagavondfilm.

donderdag 5 september 2002 @ 20:08:24 #17
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_5674374
Ja, leuke film was dat! Was weer een poos geleden dat ik even echt bang was tijdens het bekijken van een film, niet meer gebeurd na Blair Witch Project.. (het hielp ook wel dat ik deze 's nachts alleen bekeek met een koptelefoon op m'n kop en volume op 10).
pi_5675139
Wat jullie ook zeggen, ik vond hem goed! Niet zo spannend als Jeepers Creepers de eerste helft, maar toch een erg vermakelijke film Ik vond hem leuk
pi_5677919
quote:
Op maandag 14 januari 2002 16:15 schreef dapluiz het volgende:
ik heb m afgelopen zaterdag gezien in belgie ook, metropolis
zeker vermakelijke film, en die stem van rusty nail was trouwens van ted levine, die man speelt in "the silence of the lambs" buffalo bill
kwam ik ineens achter
Ted Levine speelt ook Paul Walkers baas in The Fast and the Furious. Niet opgevallen?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_5678104
Goed begin, maar weer een zwaar kut typisch Hollywood einde van de film.....

pi_5678949
quote:
Op donderdag 05 september 2002 23:16 schreef thecrook het volgende:
Goed begin, maar weer een zwaar kut typisch Hollywood einde van de film.....

Dat heb je soms als er al miljoenen films zijn uitgebracht... dan is het vaak moeilijk om iets te doen wat nog niet gedaan is lijkt me
pi_5690235
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 00:11 schreef Neejoh het volgende:

Dat heb je soms als er al miljoenen films zijn uitgebracht... dan is het vaak moeilijk om iets te doen wat nog niet gedaan is lijkt me

Maak dan gewoon géén film!
  maandag 16 september 2002 @ 09:33:28 #23
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_5822484
quote:
Op maandag 14 januari 2002 16:15 schreef dapluiz het volgende:
en die stem van rusty nail was trouwens van ted levine, die man speelt in "the silence of the lambs" buffalo bill
Heb ik het TOCH goed gehoord (stond niet op de aftiteling namelijk).

Heb hem gisteren gezien en vond hem erg vermakelijk.

Ja, het is allemaal eerder gedaan (Duel, The Hitcher, Breakdown) maar zolang het goed is gemaakt (en dat is het) is er niets op tegen.

Ik heb mij wel eens minder vermaakt met een compleet origineel.

(Het is overigens gewoon een kwestie van wachten tot Leelee in een film de zus van Helen Hunt gaat spelen)

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_6673583
Ik heb hem gister gezien!!
Of ik ben niet zo slim of het einde was gewoon vaag!!
Heeft die Rusty nou die bestuurder van die melkwagen opdracht gegeven om ze om het leven te helpen??
Neuj
pi_7750742
quote:
Op donderdag 7 november 2002 12:18 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik heb hem gister gezien!!
Of ik ben niet zo slim of het einde was gewoon vaag!!
Heeft die Rusty nou die bestuurder van die melkwagen opdracht gegeven om ze om het leven te helpen??
Volgens mij bedoel je de ICE wagen, maar goed

SPOILER (uitleg)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

In het begin zag je toch dat Rusty de ICE wagen doorboorde met zijn truck? Hij zal na het treiteren van die jongens teruggegaan zijn om de ICE bestuurder gevangen te nemen om hem later vervolgens te gebruiken voor de final-action. Easy!

Meesterlijke film trouwens als je er van uit gaat dat je een slappe B-film aan het huren bent.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')