grtz
czd
quote:ook gezien inde sneak maar maak van 'grote gaten' maar blackholes.... verhaal rammelde aan alle kanten... acteerprestaties hooguit redelijk... vermakelijke tv film dat wel... meer ook niet.
Op dinsdag 13 november 2001 18:12 schreef Morkje het volgende:
Heb hem vorige week ook gezien in de sneak, was wel goed cheap vermaak. Maar er zitten echt grote gaten in het verhaal, vooral in de 2de helft.
The Good Looking Gobling
quote:Vind ik juist niet, ik vind Joy Ride gewoon beter dan Duel, ondanks de fouten.
Op dinsdag 13 november 2001 19:02 schreef SunChaser het volgende:
Spielbergs debuut was wel spannender.
quote:Verklaar je es nader??
Op dinsdag 13 november 2001 18:20 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:ook gezien inde sneak maar maak van 'grote gaten' maar blackholes.... verhaal rammelde aan alle kanten...
Ik vond het een verrassende film, weer eens wat anders. Echt een heerlijke zaterdagavondfilm.
quote:Ted Levine speelt ook Paul Walkers baas in The Fast and the Furious. Niet opgevallen?
Op maandag 14 januari 2002 16:15 schreef dapluiz het volgende:
ik heb m afgelopen zaterdag gezien in belgie ook, metropolis
zeker vermakelijke film, en die stem van rusty nail was trouwens van ted levine, die man speelt in "the silence of the lambs" buffalo bill
kwam ik ineens achter
quote:Dat heb je soms als er al miljoenen films zijn uitgebracht... dan is het vaak moeilijk om iets te doen wat nog niet gedaan is lijkt me
Op donderdag 05 september 2002 23:16 schreef thecrook het volgende:
Goed begin, maar weer een zwaar kut typisch Hollywood einde van de film.....
quote:Maak dan gewoon géén film!
Op vrijdag 06 september 2002 00:11 schreef Neejoh het volgende:Dat heb je soms als er al miljoenen films zijn uitgebracht... dan is het vaak moeilijk om iets te doen wat nog niet gedaan is lijkt me
quote:Heb ik het TOCH goed gehoord
Op maandag 14 januari 2002 16:15 schreef dapluiz het volgende:
en die stem van rusty nail was trouwens van ted levine, die man speelt in "the silence of the lambs" buffalo bill
Heb hem gisteren gezien en vond hem erg vermakelijk.
Ja, het is allemaal eerder gedaan (Duel, The Hitcher, Breakdown) maar zolang het goed is gemaakt (en dat is het) is er niets op tegen.
Ik heb mij wel eens minder vermaakt met een compleet origineel.
(Het is overigens gewoon een kwestie van wachten tot Leelee in een film de zus van Helen Hunt gaat spelen)
V.
quote:Volgens mij bedoel je de ICE wagen, maar goed
Op donderdag 7 november 2002 12:18 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik heb hem gister gezien!!
Of ik ben niet zo slim of het einde was gewoon vaag!!
Heeft die Rusty nou die bestuurder van die melkwagen opdracht gegeven om ze om het leven te helpen??
SPOILER (uitleg)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
In het begin zag je toch dat Rusty de ICE wagen doorboorde met zijn truck? Hij zal na het treiteren van die jongens teruggegaan zijn om de ICE bestuurder gevangen te nemen om hem later vervolgens te gebruiken voor de final-action. Easy!
Meesterlijke film trouwens als je er van uit gaat dat je een slappe B-film aan het huren bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |