Je moet ook bij moeilijke obstakels je bullettime gebruiken, dan kan je wel het verkeer rammenquote:
Ik heb alleen wat frustraties met een sprint van 5 min en dan verlies ik op 1 tiende.. en niet gewoon 1 keer maar wel 5 keerquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet ook bij moeilijke obstakels je bullettime gebruiken, dan kan je wel het verkeer rammen
Tegen die Evo 8 zeker ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat frustraties met een sprint van 5 min en dan verlies ik op 1 tiende.. en niet gewoon 1 keer maar wel 5 keer
instellingen > gameplay (?) > Units metric.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik krijg de snelheidsmeter niet in KM/u. Ik heb hem nog steeds in mijlen.
Ik zie nergens waar ik die om kan zetten??![]()
![]()
Gelukt. Stom van me om daar niet op te letten. Dacht dat het wat anders was.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:16 schreef Burbo het volgende:
[..]
instellingen > gameplay (?) > Units metric.
Werkte dat echt? Want die wagen staat dan op twee banen tegelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet ook bij moeilijke obstakels je bullettime gebruiken, dan kan je wel het verkeer rammen
Je moet wel bij die markers de vraagtekens kiezen dan hè...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef McGilles het volgende:
Heb net de eerste 2 van de blacklist verslagen (15 en 14) maar allebei geen pink slip, is dit gewoon bad luck?
ps: topspel!!
Dus gewoon bad luck, had 2x 2keer het vraagteken gekozen, grrr, ach ja dan de volgende maarquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:54 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Je moet wel bij die markers de vraagtekens kiezen dan hè...
Je mag er 2 uitkiezen, en achter een van de drie vraagtekens zit de pink slip, dus een kans van 2 op 3...
Ja dat kan gewoon in de safehousequote:Op zaterdag 26 november 2005 16:57 schreef MosPos het volgende:
Als je Pink slip hebt ne je hebt zijn auto, kan je die dan ook voor geld verkopen![]()
Ja, je krijgt de helft van t nieuwbedrag ongeacht upgrades. Je zou evt. de upgrades eraf kunnen halen en daar nog de trade in waarde van pakken, meestal paar duizend extraquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:57 schreef MosPos het volgende:
Als je Pink slip hebt ne je hebt zijn auto, kan je die dan ook voor geld verkopen![]()
Dat kan ik wel gebruiken. Ik ga naar de shop en koop ik van alles wat ik belangrijker vind dan een body-kit en dan heb er nadat ik de rest heb gekocht, geen geld meer voor. nu dan welquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, je krijgt de helft van t nieuwbedrag ongeacht upgrades. Je zou evt. de upgrades eraf kunnen halen en daar nog de trade in waarde van pakken, meestal paar duizend extra
Dan ben je een slechterikquote:
Wat kan je ermee doenquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan ben je een slechterikEn dat is precies wat je moet worden, hoe meer je fout doet hoe meer bountie, en dus grotere reputatie onder de andere racers.
Nee niks, alleen je reputatie om uiteindelijk "Most Wanted" te wordenquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:30 schreef MosPos het volgende:
[..]
Wat kan je ermee doenverdien je er geld mee of krijg je speciale upgrades
![]()
Als je iemand van de blacklist verslaat mag je 2 kaartjes kiezen. Let goed op de verassingskaartjes met vraagteken. Bij mij ging een ? sneller knipperen en dat was diegene waarmee je de auto van je rivaal kon afpakken. Sta nu op nummer 12 en ben een snelle mazda rx8 rijker.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef McGilles het volgende:
Heb net de eerste 2 van de blacklist verslagen (15 en 14) maar allebei geen pink slip, is dit gewoon bad luck?
ps: topspel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |