Welk videokaartje heb je nu danquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:29 schreef Martijn85 het volgende:
Ik heb een oplossing voor iedereen met vastlopers:
Installeer oudere drivers voor je videokaart. Ik heb nu zelf detonator driver 78.01 geïnstalleerd en sindsdien nergens meer last van gehad
Verder draait hij nu perfect op 1280x1024 en alles op high
* Martijn85 blij is met nieuw videokaartje![]()
Toe maarquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:44 schreef Martijn85 het volgende:
ja dat moet je zelf weten
heb nu de 6800 TD
Uiteraard getweaked naar van 12 naar 16 pipelines en van 5 naar 6 pixel units.
En overgeklokt naar GPU 400mhz en memory 800mhz (was 325 en 700), temperatuur bijft rond de 50 oC ook tijdens het spelen
dat was ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:44 schreef speedfreakssj het volgende:
die kerel die hier postte dat hij al met een nos mod met 300 reed en nog oingehaald werd.
en zelf als hij normaal speelt hij met zijn eerste auto en alle upgrades alsnog dik verliest...
check hoe de admin je übergeile usericon verwijdert, omdat 'ie groter dan 100KB is...quote:
Hij staat ook op een andere serverquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
check hoe de admin je übergeile usericon verwijdert, omdat 'ie groter dan 100KB is...
Ach, als ze hem kunnen editen, vind ik het best. Ik ga nu slapen en ga nu ontopic.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef Jordy-B het volgende:
ja, malloot... ze kunnen 'm er natuurlijk niet uitslopen als ze hem nog niet gezien hebben... Dan ga je je toch niet gelijk melden bij de klagers?!![]()
Hou je auto die je nu hebtquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:01 schreef Xtr3mE het volgende:
De mensen die Razor hebben verslagen...
Met welke auto heb je het gedaan? Ik ben nu #2 en heb meeste races met Gallordo gewonnen. Dus zat ik te denken als Gallardo al zo uber rijdt dan moet zijn big brother Murcielago nog beter gaan? Of kan ik beter met de Gallardo racen ?
Ik heb het met de Mazda RX-8 gedaan die ik van #12 heb gekregenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:01 schreef Xtr3mE het volgende:
De mensen die Razor hebben verslagen...
Met welke auto heb je het gedaan? Ik ben nu #2 en heb meeste races met Gallordo gewonnen. Dus zat ik te denken als Gallardo al zo uber rijdt dan moet zijn big brother Murcielago nog beter gaan? Of kan ik beter met de Gallardo racen ?
Alles in 1x gehaald. Dus een vette ja./quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:23 schreef Backhander het volgende:
werkt dat met je mazda??
Bij het kiezen van je Rims kan je iets naar beneden kijken en daar staat het aantal inches..quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:12 schreef Steve-O het volgende:
Hoe kies je de grote van je rims ?
Vindt je?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:19 schreef SilverBullet het volgende:
Wat is die dragrace tegen Jewels irritant zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |