Esc tijdens je spel en dan tune setupquote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef speedfreakssj het volgende:
Waar doe je dat?
ik heb nu die supra gewonnen. waar kan ik die verder aanpassen?
Wat een Hulp rond half 5 smorgens haha heerlijk is dat hierquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:23 schreef Jordy-B het volgende:
Je begrijpt nog niet helemaal dat je de meest gezochte (door de politie, dan) straatracer wil worden?
Je hebt linksonder in je scherm (om de kaart heen) een metertje waarmee wordt aangegeven hoe erg je gezocht wordt. Dit heet heat en wordt weergegeven door een vlammetje en een aantal streepjes. Heb je veel op je kerfstok, dan heb je een hoge heat en word je snel lastiggevallen door oom agent.
Om de heat wat lager te krijgen, moet je een paar optische aanpassingen aan je auto doen, zodat je niet zo makkelijk herkend wordt. (daarom wordt bij de optische aanpassingen de cooldown-score met blauwe heatstreepjes weergegeven).
Een nieuw laagje lak heeft het grootste effect, geloof ik.
Ook kan je gewoon de auto die het meest gezocht wordt in de garage parkeren. De heat van die auto neemt dan vanzelf af... (daarom hebben mensen het ook over een speciale auto voor de races en een speciale auto voor het opjutten van de politie) Het wordt ook als tip gegeven om meer dan één auto te hebben... dan kan je wisselen.
Het is wel aan te raden dat je alle onderdelen in de shop verkoopt voordat je je auto verkoopt.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef speedfreakssj het volgende:
Ah, ik heb de remmen naar achter, downfore naar + 2 streepjes, nitrous naar voren 2 etc etc.
ride heidth staat nu wat lager en hij reed eerst als een dweil en nu plakt hij best lekker op de weg.
Ik zit er nog wel aan te denken die golf te verkopen, maar is dat wel slim? tot nog toe heeft hij wel de hoogste top dus wel handig voor tollbooth dingen.
trouwens, moct ik hem bverkopen, moet ik hem dan eerst van zijn motor en andere upgrades ontdoen of worden die meeberekend in de verkoopprijs?
Wel auto-save aan hebben staanquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey gasten.
Ik heb weer een tip voor jullie.
Mochten jullie racen in je carrière, en na de race een achtervolging hebben met politieauto's en die je helemaal niet wilt doen. Druk Alt+F4, dan sluit je het spel af, maar hij is wel gesaved.
Dat is een bug volgens mij. Bij mij is het soms wel of soms niet. Beweeg met je muisrichting naar je kleuren, gewoon even gokken dus!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:00 schreef Frozen_Ice het volgende:
hoezo kan ik niet met mijn muis de soort verf wijzigen? ik heb in dat menu helemaal geen muis....![]()
![]()
das wel klote..... maar iig bedankt maar ik moet dus beetje helemaal naar links boven en klikken met die hapquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is een bug volgens mij. Bij mij is het soms wel of soms niet. Beweeg met je muisrichting naar je kleuren, gewoon even gokken dus!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
das wel klote..... maar iig bedankt maar ik moet dus beetje helemaal naar links boven en klikken met die hap![]()
iig bedankt
Ach jee. Heb je "autosave" wel aan staan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef magic_dreamer het volgende:
ik was nfs mw aan het spelen valt mijn stroom uit moet ik weer een paar races doen![]()
en net ook al 1 uur in de kou gestaan omdat er geen bussen rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |