abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2005 @ 23:22:28 #76
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_32552317
Waar doe je dat?
ik heb nu die supra gewonnen. waar kan ik die verder aanpassen?
pi_32552367
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef speedfreakssj het volgende:
Waar doe je dat?
ik heb nu die supra gewonnen. waar kan ik die verder aanpassen?
Esc tijdens je spel en dan tune setup
  donderdag 24 november 2005 @ 23:34:56 #78
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_32552777
Ah, ik heb de remmen naar achter, downfore naar + 2 streepjes, nitrous naar voren 2 etc etc.
ride heidth staat nu wat lager en hij reed eerst als een dweil en nu plakt hij best lekker op de weg.
Ik zit er nog wel aan te denken die golf te verkopen, maar is dat wel slim? tot nog toe heeft hij wel de hoogste top dus wel handig voor tollbooth dingen.
trouwens, moct ik hem bverkopen, moet ik hem dan eerst van zijn motor en andere upgrades ontdoen of worden die meeberekend in de verkoopprijs?
pi_32553020
Ik geloof dat je de turbo beter wat naar de min kan gooien... dan heb je wat meer kracht over je gehele toerengebied, ipv enkel in de hoogste toeren... (niet alsof het wat uitmaakt met de catch-up)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32557328
heb net nummer 14 ( taz ? ) van de blacklist gewerkt ( heb de game sinds vandaag )
heb zijn Auto ( ook een lexus IS300 meen ik )
Heb mijn eerste lexus verkocht
en de auto van Taz ook
Heb zelf een Mitsubitsi Eclipse gehaald
Dit ding rijd wel lekker met de eerste set upgrades eronder
heb al een beste Bounty bij elkaar ook
Zit nu op zon 78.000 Bounty en een Boetes waar je nie goed van word ( 12.000 dollar boetes openstaan atm )

kan ik die Boetes ook ergens betalen
Want in Free Roam heb ik ze zo achter me aanzitten namelijk

Wel Super Spel dit
pi_32557385
Je begrijpt nog niet helemaal dat je de meest gezochte (door de politie, dan) straatracer wil worden?

Je hebt linksonder in je scherm (om de kaart heen) een metertje waarmee wordt aangegeven hoe erg je gezocht wordt. Dit heet heat en wordt weergegeven door een vlammetje en een aantal streepjes. Heb je veel op je kerfstok, dan heb je een hoge heat en word je snel lastiggevallen door oom agent.
Om de heat wat lager te krijgen, moet je een paar optische aanpassingen aan je auto doen, zodat je niet zo makkelijk herkend wordt. (daarom wordt bij de optische aanpassingen de cooldown-score met blauwe heatstreepjes weergegeven).

Een nieuw laagje lak heeft het grootste effect, geloof ik.

Ook kan je gewoon de auto die het meest gezocht wordt in de garage parkeren. De heat van die auto neemt dan vanzelf af... (daarom hebben mensen het ook over een speciale auto voor de races en een speciale auto voor het opjutten van de politie) Het wordt ook als tip gegeven om meer dan één auto te hebben... dan kan je wisselen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32557417
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:23 schreef Jordy-B het volgende:
Je begrijpt nog niet helemaal dat je de meest gezochte (door de politie, dan) straatracer wil worden?

Je hebt linksonder in je scherm (om de kaart heen) een metertje waarmee wordt aangegeven hoe erg je gezocht wordt. Dit heet heat en wordt weergegeven door een vlammetje en een aantal streepjes. Heb je veel op je kerfstok, dan heb je een hoge heat en word je snel lastiggevallen door oom agent.
Om de heat wat lager te krijgen, moet je een paar optische aanpassingen aan je auto doen, zodat je niet zo makkelijk herkend wordt. (daarom wordt bij de optische aanpassingen de cooldown-score met blauwe heatstreepjes weergegeven).

Een nieuw laagje lak heeft het grootste effect, geloof ik.

Ook kan je gewoon de auto die het meest gezocht wordt in de garage parkeren. De heat van die auto neemt dan vanzelf af... (daarom hebben mensen het ook over een speciale auto voor de races en een speciale auto voor het opjutten van de politie) Het wordt ook als tip gegeven om meer dan één auto te hebben... dan kan je wisselen.
Wat een Hulp rond half 5 smorgens haha heerlijk is dat hier
ik haal wel een 2de auto i en dan idd gebruiken zoals voorgesteld
Klopt het dat je 3x gepakt mag worden en dat je dan kan fluiten naar je auto ?
Hoeveel auto's kan je max hebben btw ?
pi_32557440
Je krijgt voor iedere keer dat je gepakt wordt een impound-strike (maar 't kost wel geld om je auto terug te krijgen). Standaard mag je er inderdaad tot drie hebben, want dan gaat je auto naar de sloop.

Als je races wint, kan je bij de verliezers zgn markers kiezen. Je krijgt een lijstje te zien van 3 onbekende markers en 3 markers die je een gratis uitbreiding van je auto geven.
De onbekende markers kunnen de pink slip van je tegenstander zijn (zijn/haar auto, dus), maar ook een marker om gratis je auto terug te krijgen van de politie, een marker die het maximum aantal impound-strikes verhoogt, een geldbedrag, etc...

Het aantal auto's dat je kan hebben weet ik niet. Maar 't is sterk afhankelijk van de hoeveelheid poen die je verdient.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 25-11-2005 06:01:53 ]
pi_32558504
Het is in 1 woord magnificent.
Catch up is inderdaad een beetje vervelend vooral als je net voor het einde een klein blundertje maakt :-( .

Even een klein vraagje mbt de pink slips,zit er een logica in of is het echt random?
Tot nu toe heb ik altijd de linker optie aangeklik en wat denk je pink slips :-)
Ben nu in het bezit van de auto van Izzy.RX-8 :-)
Ook ben ik zeer happy met de jumps die er weer goed inzitten en niet beperkt zijn aan alleen maar bruggen.
2 ASSUME makes an ASS out of U and ME ;-)
pi_32558608
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef speedfreakssj het volgende:
Ah, ik heb de remmen naar achter, downfore naar + 2 streepjes, nitrous naar voren 2 etc etc.
ride heidth staat nu wat lager en hij reed eerst als een dweil en nu plakt hij best lekker op de weg.
Ik zit er nog wel aan te denken die golf te verkopen, maar is dat wel slim? tot nog toe heeft hij wel de hoogste top dus wel handig voor tollbooth dingen.
trouwens, moct ik hem bverkopen, moet ik hem dan eerst van zijn motor en andere upgrades ontdoen of worden die meeberekend in de verkoopprijs?
Het is wel aan te raden dat je alle onderdelen in de shop verkoopt voordat je je auto verkoopt.
Het telt inderdaad niet mee in de totale waarde van de auto.
pi_32559250
mooi dan weet ik dat ook weer
pi_32559718
Hey gasten.
Ik heb weer een tip voor jullie.

Mochten jullie racen in je carrière, en na de race een achtervolging hebben met politieauto's en die je helemaal niet wilt doen. Druk Alt+F4, dan sluit je het spel af, maar hij is wel gesaved.
pi_32560076
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey gasten.
Ik heb weer een tip voor jullie.

Mochten jullie racen in je carrière, en na de race een achtervolging hebben met politieauto's en die je helemaal niet wilt doen. Druk Alt+F4, dan sluit je het spel af, maar hij is wel gesaved.
Wel auto-save aan hebben staan

Bedankt voor de tip BTW
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:33:51 #89
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_32560668
Verdorie

Ik moest een half uur achtervolging doen. Na 29 minuten en 22 seconden reed ik over de spikes heen
pi_32560695
hoezo kan ik niet met mijn muis de soort verf wijzigen? ik heb in dat menu helemaal geen muis....
pi_32560765
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:00 schreef Frozen_Ice het volgende:
hoezo kan ik niet met mijn muis de soort verf wijzigen? ik heb in dat menu helemaal geen muis....
Dat is een bug volgens mij. Bij mij is het soms wel of soms niet. Beweeg met je muisrichting naar je kleuren, gewoon even gokken dus!
pi_32560903
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dat is een bug volgens mij. Bij mij is het soms wel of soms niet. Beweeg met je muisrichting naar je kleuren, gewoon even gokken dus!
das wel klote..... maar iig bedankt maar ik moet dus beetje helemaal naar links boven en klikken met die hap

iig bedankt
pi_32561118
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef Frozen_Ice het volgende:

[..]

das wel klote..... maar iig bedankt maar ik moet dus beetje helemaal naar links boven en klikken met die hap

iig bedankt
Inderdaad.
pi_32564269
ik denk dat ik hem rond 4 uur zeker binnen heb
pi_32564539
Dat is nou leuk voor je
Het ging toch 16 uur duren?
pi_32564969
ik was nfs mw aan het spelen valt mijn stroom uit moet ik weer een paar races doen
en net ook al 1 uur in de kou gestaan omdat er geen bussen rijden
pi_32565054
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef magic_dreamer het volgende:
ik was nfs mw aan het spelen valt mijn stroom uit moet ik weer een paar races doen
en net ook al 1 uur in de kou gestaan omdat er geen bussen rijden
Ach jee. Heb je "autosave" wel aan staan.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 25 november 2005 @ 14:05:56 #99
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_32565880

Dope Bak

Inmiddels 9e op blacklist.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_32565972
is het normaal dat die auto's op die screenshots van de pc zo afschuwelijk glimmen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')