Wat bedoel je? Je stuurt ook zelf, maar baan voor baanquote:Op donderdag 24 november 2005 18:59 schreef peristilius het volgende:
Vriend van me heeft het vanmiddag gekocht voor de PS2, even gespeeld. Ziet er aardig uit voor een PS2 spel, vooral de auto's zien er goed uit.![]()
Die drag races slaan echt helemaal nergens op, ik wil zelf sturen.
Die lancer is idd helemaal geweldig. zeker als je hem volledig tuned... super weggedrag en lekker snel.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:02 schreef DeeBee het volgende:
die auto van blacklist number 8 (Lancer Evolution) rijdt best wel lekkerveel beter dan verwacht
![]()
Ja okee, maar van baan wisselen noem ik niet sturen.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Je stuurt ook zelf, maar baan voor baan. Ga maar verkeerde kant oprijden, dan merk je wel wat ik bedoel
Had je die ook besteld dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
MosPos. Ik kreeg hem van een vent, die kwam het met z'n privé auto brengen, en ik heb de originele editie
Is er geen Tankstation bij jou in de buurt? vraag daar maar om bounty'squote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef Boink het volgende:
Hoe the fuck kom ik snel aan bounty? Ik wordt het beetje zat om zo lang rond te rijden
Ik hoop dat ik morgen de Black Edition binnen heb. heb hem zaterdag besteld op nedgame.com!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:21 schreef ZigoSOS het volgende:
edït: dat zou ik ook wel willen weten
Ja vet. Bij een road-block moet je ze tussen het achterwiel en de achterkant raken!!! dan kan je het snelst door rijdenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef Jordy-B het volgende:
Politieauto's in de kreukels rijden...
Als je ze op de voorkant raakt, beuk je ze total loss. En dat levert bounty op.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ja vet. Bij een road-block moet je ze tussen het achterwiel en de achterkant raken!!! dan kan je het snelst door rijden![]()
Beuken, beuken, beukenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef Boink het volgende:
Hoe the fuck kom ik snel aan bounty? Ik wordt het beetje zat om zo lang rond te rijden
LS300?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:34 schreef Jordy-B het volgende:
Die LS300 levert iets van 13000 op, dacht ik... Maar je kan gewoon even op verkopen drukken om te zien welke prijs je ervoor krijgt. Daarna moet je nog 'ns bevestigen dat je wil verkopen.
De lexus met de debiele naamquote:
je kan niet inruilen, dunkt me...quote:Op donderdag 24 november 2005 21:55 schreef speedfreakssj het volgende:
is ook goed, die IS300 is wel goed voor bounty.
moest naar de 100K en heb nu al 99+K.
is het echt nodig om te upgraden want die golf is lekker voor racen en zo terwijl die andere voor bounty is.
ik heb ouwens van die IS300 ook alle zooi afgehaald. en zo ¤8000 kunnen krijgen.
Hoe zie je de i ruilwaarde van je auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |