De Audi A4 Quattro is heerlijk inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 10:22 schreef Dacide het volgende:
Ik zweer bij de lexus...
Lekker achterwielaandrijving. Een motor die ongetuned al redelijk dik is (3 liter 6 cilinder). Heerlijk rijgedrag...
Maar vooral na de eerste performance updates doet ie t echt goed...
Op dit moment heb ik een Audi A4 3.2 Quattro, een Mitsubishi Lancer Evo VIII en een Porsche Cayman S.
Dan zouden wij hem vandaag ook wel binnen krijgen!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Al sinds gisteren ja. En leer eens mijn nick goed tikken
_moder8or_ dus geen Tquote:Op donderdag 24 november 2005 10:59 schreef MosPos het volgende:
[..]
Dan zouden wij hem vandaag ook wel binnen krijgen!!!![]()
Oke bedankt _moder8tor![]()
Golf GTIquote:Op donderdag 24 november 2005 09:36 schreef Backhander het volgende:
welke auto kun je het beste in het begin dan pakken?
De GTI kan je toch pas na de eerste blacklist-race krijgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:44 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Golf GTI
Toch best snel, snelste van de beginnende
Je begint met genoeg geld voor een Golf GTI als je NFSU2 gespeeld hebt.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De GTI kan je toch pas na de eerste blacklist-race krijgen?
De Lexus is volgens mij het snelst in het prille begin. Daar kon ik in ieder geval zonder problemen Izzy mee verslaan.
Je kan hem al zelf kopen in het beginquote:Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De GTI kan je toch pas na de eerste blacklist-race krijgen?
De Lexus is volgens mij het snelst in het prille begin. Daar kon ik in ieder geval zonder problemen Izzy mee verslaan.
Hier nog niet binnenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:22 schreef MosPos het volgende:
2 uur uit van school!!!![]()
Hopen dat hij vanmiddag binnen is!!![]()
_moder8ter_ en I2Them2, Hebben jullie hem al binnen![]()
denk dat je geheugen het probleem isquote:Op donderdag 24 november 2005 13:48 schreef Blik het volgende:
mijn computer heeft best wat moeite met het spel. Ik heb een pentium 4 2.4 ghz en een ati radeon 9800 Pro. 512 MB intern
moet toch snel genoeg zijn om op resolutie van 1024 te kunnen spelen
Hoezo nieuwe? Gewoon een extra 512MB erin rammen en klar ben je.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:05 schreef washandje het volgende:
ik zit nu met 9800 PRO en 512 MB RAM en AMD 64 3000+ op 800x600. Mijn geheugen trekt het anders niet. Volgend jaar nieuw halen
Ja dat bedoelde ik dus. Volgend jaar nieuw geheugen kopen. (ik ga dan trouwens meteen maar voor 1GB erbij)quote:Op donderdag 24 november 2005 14:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoezo nieuwe? Gewoon een extra 512MB erin rammen en klar ben je.
MosPos. Ik kreeg hem van een vent, die kwam het met z'n privé auto brengen, en ik heb de originele editiequote:Op donderdag 24 november 2005 15:07 schreef MosPos het volgende:
Hej _moder8or_ heb jij de Black Edition al binnen? Ik nog niet. heb hem zaterdag besteld.
Heb jij hem gewoon met de post gekregen![]()
Je moet wel bij Heat 4 zittenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:27 schreef DeeBee het volgende:
hmm, iemand wat tips voor het snel krijgen van spike strips die je dan weer kan dodgen?![]()
ben nu al 13 minuten die auto's beetje bezig aan het houden en waar ik ook rijd etc. ze leggen ze maar niet neer...komen ze pas na een bepaalde tijd of aantal gemolde auto's? of moet ik gewoon maar beetje geluk hebben en nog kwartier doorrijden?![]()
Nee hoor zo gauw je heat 4 krijgt (ook tijdens pursuit) komen er spike stripsquote:Op donderdag 24 november 2005 18:02 schreef DeeBee het volgende:
aah, ok, thanks, en waarschijnlijk moet je die heat dan al hebben voordat je in een pursuit komt anders gaat het niet werken, maar ok, ga het proberen![]()
die auto van blacklist number 8 (Lancer Evolution) rijdt best wel lekkerveel beter dan verwacht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |