abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32513422
Hallo,

Ruim 2 jaar geleden werd de ziekte van Pfeiffer bij mij geconstateerd, sinds die tijd is er weinig verbetering in m'n gezondheid. Ik blijf extreem vermoeid en ben bijzonder vatbaar voor allerlei griepjes e.d. waardoor het bijzonder zwaar is om mijn opleiding weer op te vatten.
Na tig onderzoeken om te kijken of er misschien iets anders met me aan de hand is ben ik het helemaal zat.
Ik ben vastberaden om het buiten de reguliere (huis)artsen te proberen.
Nou kwam een studiegenootje vandaag met wat foldertjes aanzetten van haar 'homeopaat' nadat ze het toevallig over mijn situatie hadden gehad.
Het gaat over de producten Moniosa (er wordt benadrukt dat het te gebruiken is bij de symptomen en restverschijnselen van de ziekte van pfeiffer) en Hanoju-noni (een of ander drankje ter verbetering van het immuunsysteem).

Nou spreekt vooral de Moniosa me aan, gezien ik vrijwel van alle genoemde restverschijnselen last heb. Het is niet verkrijgbaar bij (mijn) apotheek en bij de drogist kenden ze het ook niet.

Na dit verhaal zit ik dus met 2 vragen:
1. Heeft iemand van jullie ervaring met het product Moniosa (en eventueel Hanoju-noni), zo ja, hoe was die ervaring?
2. Wat zijn jullie ervaringen met het online bestellen van dergelijke producten en welke sites zijn hiervoor aan of juist af te raden?

Alvast bedankt!
pi_32515617
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32516368
Die laatste was ik net ook al tegengekomen. Thnx voor de moeite iig milagro.
Ik heb echt nooit iets online besteld, dus om dat nou zo maar ineens wel te gaan doen.. ik heb zo m'n reserves
pi_32516680
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Die laatste was ik net ook al tegengekomen. Thnx voor de moeite iig milagro.
Ik heb echt nooit iets online besteld, dus om dat nou zo maar ineens wel te gaan doen.. ik heb zo m'n reserves
ik bestel veel (vaak) online, en nooit problemen gehad.

de een is duurder dan de ander, dus dat is het enige waar je op moet letten.
en betrouwbaar? ik ga meestal af, naast ervaringen van anderen uiteraard, op de lay out, de betaalmogelijkheden en zo, ziet dat er allemaal goed uit, dan waag ik het erop, en zoals gezegd, naar tevredenheid

dat Nano sapje is trouwens wel reteduur
volgens mij is geregeld een frisse neus halen net zo effectief
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 23 november 2005 @ 19:53:08 #6
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_32516734
quote:
Deze webwinkel is echt zeer relax, goede ervaringen mee en heel veel keus.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_32516977
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:51 schreef milagro het volgende:

[..]

ik bestel veel (vaak) online, en nooit problemen gehad.

de een is duurder dan de ander, dus dat is het enige waar je op moet letten.
en betrouwbaar? ik ga meestal af, naast ervaringen van anderen uiteraard, op de lay out, de betaalmogelijkheden en zo, ziet dat er allemaal goed uit, dan waag ik het erop, en zoals gezegd, naar tevredenheid

dat Nano sapje is trouwens wel reteduur
volgens mij is geregeld een frisse neus halen net zo effectief
Dat sapje ga ik ook (nog) niet aan beginnen in ieder geval. Dat moniosa wil ik echt heel graag wel proberen, juist omdat het zo op mijn situatie is gericht zeg maar.
Maar het is wel fijn om eerst even van anderen te horen dat het best ok is om online te bestellen bij zulke dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')