Nee, ik ben jouw lievelingetje en gedoodverfde winnaar niet.quote:
bommie nou niet alles verklappenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze staan idd onder invloed van Mauriscio, maar Kribbet nogwel vrijwillig. Laatst zei die tegen me ...:"die Jappie, als we die nou eens gezamenlijk zijn aars volproppen met nominaties...dat zou leuk zijn!"
Ik heb er geen gehoor aan gegeven maar het is wel duidelijk wat zijn bedoelingen zijn~1
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
maar als het tegen jou is doen ze wel wat makkelijker mee![]()
![]()
Begin maar vast met zingen zweten Heintjequote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Kwall, beaver, teamlood en snaptnooitiets een complot tegen mij aan het vormen zijn onder leiding van die Fiatflikker Kribbet.
Ik d8 misschien weet Jappie raad!
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij op de verkeerde dag naar Pearl gegaan.![]()
Ha je het tegen mij jochie ?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het idee alleen al dat ik zoiets zou doenIk ben daar echt niet in staat hoor er is niemand die zich voor mijn karretje wil laten spannen
![]()
maar als het tegen jou is doen ze wel wat makkelijker mee![]()
![]()
Jappiequote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef Jappie het volgende:
STEMBILJET 23 november 2005
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Mijn punten gaan naar APK.
APK is een despoot die cuall wil aanranden! (op zich niets mis mee, maar cuall heeft mij bestempeld als haar held ....om tegemoet te komen aan dat beeld zal ik hem dus moeten verslaan)
pas jij maar eens op gemene APK !![]()
quote:
Ha ha, als demins nou nog 2 punten krijgen mogen jullie allemaaal wieberenquote:Jappie----- Kleintje, Cuall
Maurisico- Gert, PC Eend
Day------- Teamlead, Isabeau
APK------ M-en-A, Jappie
PC Eend-- MissHobje, Coos
Isabeau--- ChantalC, Versabommie
Teamlead- Lovebear
Gert------Maurisico, Day
Demins--- KRIBBET
De nieuwe stand is dan:
APK--------- 4
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- 4
Maurisico- 4
Gert-------- 4
Jappie----- 4
Demins--- 2
That's the spirit!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef Jappie het volgende:
Mijn punten gaan naar APK.
APK is een despoot die cuall wil aanranden! (op zich niets mis mee, maar cuall heeft mij bestempeld als haar held ....om tegemoet te komen aan dat beeld zal ik hem dus moeten verslaan)
pas jij maar eens op gemene APK !![]()
Goeie actie van Pearl, mischien loop je met je twee foute brilletjes morgen wel met je rollator tegen een boom aan.quote:
Dus ik moet het weer alleen doenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze staan idd onder invloed van Mauriscio, maar Kribbet nogwel vrijwillig. Laatst zei die tegen me ...:"die Jappie, als we die nou eens gezamenlijk zijn aars volproppen met nominaties...dat zou leuk zijn!"
Ik heb er geen gehoor aan gegeven maar het is wel duidelijk wat zijn bedoelingen zijn~1
Niet openmaken...ut was maar een geintje, maar het is wel degelijk een echte poedermailquote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ik moet het weer alleen doen![]()
krijg net een mailtje van Jappie, even lezen.
wrom ?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef versabommie het volgende:
zou er nog iemand ff demins 2 puntjes willen geven ?
Nee meneerquote:
Ow ja..fuck...Guusquote:Op woensdag 23 november 2005 20:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee meneerik zit verschillende berichten door elkaar te halen maar Guus was op tv
![]()
Het ging echt over Heintje![]()
Hij is echt aan alle kanten jou aan het zwart makenen dat kan natuurlijk niet
![]()
Krijg er steeds meer plezier in dat er geen 3 maar 9 F.H. bewoners op de bank zittenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:37 schreef teamlead het volgende:welja.. op deze manier gaan we gezellig met z'n allen exit straks
En bedanktquote:Op woensdag 23 november 2005 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet openmaken...ut was maar een geintje, maar het is wel degelijk een echte poedermail![]()
O M F G!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En bedanktweer te laat met lezen
Even een vraagje, gaan die rooie vlekken en die jeuk vanzelf weer over
![]()
Uiteindelijk wel ja...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En bedanktweer te laat met lezen
Even een vraagje, gaan die rooie vlekken en die jeuk vanzelf weer over
![]()
Zal ie lang plezier aan beleven....quote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
O M F G!!!!!!!!!!!!!
Nu gaat die FIATNAAD, de hele avond lopen janken voor sympathiestemmen![]()
Alsof dat zin heeft zeg, ben niet genomineerdquote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
O M F G!!!!!!!!!!!!!
Nu gaat die FIATNAAD, de hele avond lopen janken voor sympathiestemmen![]()
OOhh dan is het niet erg johquote:
Jij komt wel met je foute auto en dito oren!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alsof dat zin heeft zeg, ben niet genomineerden langer dan een uurtje kunnen ze hier toch niet onthouden
maar dit waarschijnlijk wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |