Scheit jij of schijt jij??quote:
fuck op.....nix geen armlastig gezin hier...wij zijn de bommies, niet de bommetjesquote:Op woensdag 23 november 2005 20:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen idd.... pag 5 van de telegraaf ...klote voor jullie...hoe zijn de kids eronder ?![]()
Gatverquote:Op woensdag 23 november 2005 20:16 schreef Day het volgende:
STEMBILJET 23 november 2005
--------------------------------------------------------------------------------------
Mijn punten gaan naar Gert. Ik heb nl. al een tijdje een oogje op hem en ik wil tijdens ons verblijf in het BB-huis de kans krijgen om hem uit de armen van Wicked Angel te wrikken. Dat gaat natuurlijk niet als hij eruit gestemd wordt, dus Gert moet blijven!!!!
Bommies? Das toch familie van de Tokkies?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:17 schreef versabommie het volgende:
fuck op.....nix geen armlastig gezin hier...wij zijn de bommies, niet de bommetjes
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee Coos...ik durref nooit achterom te kijken.![]()
Nee das anders de Tokkies laten overal viezigheid achterquote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bommies? Das toch familie van de Tokkies?![]()
Niet!!? Mooi...maar vertel es...wat is er dan aan het handje ?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuck op.....nix geen armlastig gezin hier...wij zijn de bommies, niet de bommetjes
*zucht*quote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bommies? Das toch familie van de Tokkies?![]()
Nooit geweten dat Judas een zus had.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:20 schreef cuall het volgende:
Mijn punten gaan naar Jappie. Jappie is gewoon mijn held, hij gaat mij beschermen tegen die despoot van een APK, want Jappie is héél sterk, dus Jappie moet blijven!!!!
Ik heb het gevoel dat Kwall, beaver, teamlood en snaptnooitiets een complot tegen mij aan het vormen zijn onder leiding van die Fiatflikker Kribbet.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet!!? Mooi...maar vertel es...wat is er dan aan het handje ?
* bezorgd kijkt *
jeZUS ?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Judas een zus had.
* vervaarlijk met spierballen rolt *quote:Op woensdag 23 november 2005 20:20 schreef cuall het volgende:
Jappie is gewoon mijn held, hij gaat mij beschermen tegen die despoot van een APK, want Jappie is héél sterk, dus Jappie moet blijven!!!!
Nee, mijn zus toont wel dankbaarheid als zij zich over mijn rug mag profileren.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
* vervaarlijk met spierballen rolt *
Tuulijk mop...ik sta achter je![]()
een meter of 50 that is![]()
Je ziet het verkeerd gap...tis allemaal Maurisico zijn schuld.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Kwall, beaver, teamlood en snaptnooitiets een complot tegen mij aan het vormen zijn onder leiding van die Fiatflikker Kribbet.
Ik d8 misschien weet Jappie raad!
Heb jij ook puisten op je rug?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, mijn zus toont wel dankbaarheid als zij zich over mijn rug mag profileren.
ja ik denk dat er maar eens stellingen genomen moeten worden.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, mijn zus toont wel dankbaarheid als zij zich over mijn rug mag profileren.
ssst dat was geheimquote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Kwall, beaver, teamlood en snaptnooitiets een complot tegen mij aan het vormen zijn onder leiding van die Fiatflikker Kribbet.
Ik d8 misschien weet Jappie raad!
ze staan idd onder invloed van Mauriscio, maar Kribbet nogwel vrijwillig. Laatst zei die tegen me ...:"die Jappie, als we die nou eens gezamenlijk zijn aars volproppen met nominaties...dat zou leuk zijn!"quote:Op woensdag 23 november 2005 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd gap...tis allemaal Maurisico zijn schuld.![]()
Het idee alleen al dat ik zoiets zou doenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd gap...tis allemaal Maurisico zijn schuld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |