Dit werkt goed, voor beperkte waarden van goed. Ik heb zo eens een tijdje met een gebroken pinkmiddenhandsbeentje rondgelopen waarbij de pink aan de ringvinger was vastgetaped.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:36 schreef Luuksor het volgende:
Ja, vast tapen aan je middelvinger, op deze manier zal de middelvinger de meest pijnlijke bewegingen tegenhouden, hoewel je er absoluut meer last van gaat krijgen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:03 schreef jpzegthallo het volgende:
Niet gaan keepen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef TheShadow het volgende:
zo he!
jij kan goed quoten!
prutser!
uhm .. ne dat weet ik niet .. maar er loopt vast wel iemand rond die dat wel weet.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:04 schreef Zjwegel het volgende:
Ben zelf ook keeper, en loop vaker met een gekneusde vinger rond op het veld.
Gewoon intapen die hap en het liefst een paar handschoenen aan met fingersave.
Neem aan hoe dat je weet hoe je moet tapen?
Goed is het zeker niet.. ik als volleyballer heb er wel ervaring mee, alleen doen voor redelijke belangrijke wedstrijden..quote:Op woensdag 23 november 2005 17:15 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Dit werkt goed, voor beperkte waarden van goed. Ik heb zo eens een tijdje met een gebroken pinkmiddenhandsbeentje rondgelopen waarbij de pink aan de ringvinger was vastgetaped.
Is wel een noodoplossing... Rust is beter!
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef TheShadow het volgende:
zo he!
jij kan goed quoten!
prutser!
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:00 schreef TheShadow het volgende:
elke wedstrijd is belangrijk! zeker nu ... we moeten aansluiten bij de top!
Geen optie i.v.m. handschoenen ..quote:Op woensdag 23 november 2005 19:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als je gaat tapen, tape dan je wijsvinger aan je middelvinger. Doe dit als volgt:
Neem stukjes tape van ongeveer 4 cm en plak deze dakpansgewijs (overlappend dus) op de bovenkant van je vinger. doe dit totdat je bij je vingertoppen bent aangekomen, doe nu hetzelfde voor de onderkant.
Tape nooit je vingers helemaal rondom in, dan knel je de bloedvaten af!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |