20 euro inc verzenden ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:47 schreef rs1978 het volgende:
Remco:
nee die staat er niet op, alleen clubtech achtige remixen. (ik heb de acappela versie van mr jack-only house muzik wel op vinyl, maar die verkoop ik niet).
dat ligt maar net aan de staat en waar je t verkoopt....quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef Fendy het volgende:
Gemiddeld gaat een gebruikte vinyl voor tussen de 4 en 5 euro...TS zou wel gek zijn.
aangezien je er toch niks meer mee doet, denk eens na over mijn voorstel over die mr jacks (acapella( hoef je maar 1x naar t postkantoor te lopenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:46 schreef rs1978 het volgende:
2 euro per stuk vind ik ook een belachelijk lage prijs voor goede vinyls, maar je moet het zo bekijken:
Ik speel nu als gitarist in een band en doe niets meer met de platen, ze staan alleen maar in de weg. Ik heb vroeger veel platen gekocht en verkocht via marktplaats e.d., maar mijn ervaring daarmee is als volgt:
Er zijn misschien platen bij waar mensen 5 tot 10 euro voor over hebben, maar dan moet ik op mijn vrije zaterdag ochtend (waarschijnlijk meerdere zaterdagen) naar het postkantoor om die platen op te sturen. Ik krijg maar 1 keer per 2 weken een bankafschrift en elke dag mailen of bellen er mensen of het geld wat ze gestort hebben al binnen is en of ik de plaat al verstuurd heb.
Ik heb er een hoop trouble mee als ik alles los ga verkopen, dus ik zoek iemand die alles in 1 keer op wil komen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |