Ik vind dat we die smiley tot en met Sinterklaas in de openingspost moeten houden.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef Mokster het volgende:
Coole smiley in de TT.
GF zal je dankbaar zijn denk ik
![]()
In de TT zou die smiley trouwens ook niet misstaan.quote:
Hij misstaat nergens!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In de TT zou die smiley trouwens ook niet misstaan.![]()
Maar dat is uiteraard nauwelijks een diep geheimquote:
Als je wat zieleroerselen kwijt wil staan we daar voor open hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar dat is uiteraard nauwelijks een diep geheim.
Dat dan weer niet nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar dat is uiteraard nauwelijks een diep geheim.
Op Fok!? Ik denk dat ik wat dat betreft een voorbeeld aan jou ga nemenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ga je me nou nog wat vertellen over die ander??![]()
Origineel drijfhout uit Louisiana, dat dan weer welquote:Op woensdag 23 november 2005 12:07 schreef nozem het volgende:
Wat een kutsmiley. Een neger met een R&B-petje op, een stuk hout in z'n hand en een zak vol gejatte spullen.
Dat wordt Chris uithoren dusquote:Op woensdag 23 november 2005 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op Fok!? Ik denk dat ik wat dat betreft een voorbeeld aan jou ga nemen.
Ik herken deze strategie ergens vanquote:
Nix mis met een geile negerquote:Op woensdag 23 november 2005 12:07 schreef nozem het volgende:
Wat een kutsmiley. Een neger met een R&B-petje op, een stuk hout in z'n hand en een zak vol gejatte spullen.
Hmmmm...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik herken deze strategie ergens van. Chris weet op zich genoeg, maar of ze het je wil vertellen is natuurlijk een tweede
.
Negers zijn altijd geil. Dat komt omdat ze verder zo weinig om handen hebben. Een beetje pakjes in schoorstenen duwen. Daar krijg je toch acuut een harde piemel van?quote:
Je zou het me natuurlijk ook onder vier ogen kunnen vragen. Misschien dat dat zelfs wel sneller resultaat boektquote:Op woensdag 23 november 2005 12:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmmm...
Volgens mij hebben wij nog wel meer gezamenlijke kennissen. Dus ik kom er wel achter!
Zelfs zonder die laatste zin is het beeld wat je schetst Freudiaans genoeg.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Negers zijn altijd geil. Dat komt omdat ze verder zo weinig om handen hebben. Een beetje pakjes in schoorstenen duwen. Daar krijg je toch acuut een harde piemel van?
Dat klopt. Die Freud toch. Een man met een heldere blik als het op neuken en meer van dat soort belangrijke zaken aankwam.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zelfs zonder die laatste zin is het beeld wat je schetst Freudiaans genoeg.
Ga even naar de lokale doe-het-zelf, en schaf jezelf het eerder genoemde gereedschap aan.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef _Cara_ het volgende:
Ik vrees dat ik nix vertel..![]()
Behalve .. dat ik nu hééél graag een kop Senseo zou hebben....Sydney als het ff kan..
En mn printer doet het nog steeds niet goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |