Correctie Joohanna heet hier Piewie........ en heeft zeker geen stemrecht, die moet gewoon vreten wat de pot schaftquote:Op woensdag 23 november 2005 04:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben een parkiet (Joohanna) en die mocht ook niet![]()
Misschien is Cuall wat toegevelijker dan APK maar ben bang van niet![]()
Ik ben sowieso nuchter, over 4 uur krijg ik al bezoekquote:Op woensdag 23 november 2005 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik heb 300 posts in 1 pagina maar als ik search op loopkruk vind ik alleeen die post van jou net
Ben ik nou zo dronken of jij zo nuchter
quote:Op woensdag 23 november 2005 04:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nuchter, over 4 uur krijg ik al bezoek![]()
Het stond er echt ergens.
Het ging erom dat ze maar is moesten proberen om met een loopkruk te lopen om te kijken aan welke kant je de kruk moest houden.
Bij gebrek aan een kruk is er een paraplu gebruikt en die is nu zelf een kruk geworden![]()
Ach wat leuk, jullie hebben een huisdierquote:Op woensdag 23 november 2005 04:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Correctie Joohanna heet hier Piewie........ en heeft zeker geen stemrecht, die moet gewoon vreten wat de pot schaft![]()
quote:
Had nog gevraagd of ze eerst met de kleine teen tegen de tafel wilde stoten om het wat duidelijker te maken maar die proef hebben ze beide over geslagenquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 04:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had nog gevraagd of ze eerst met de kleine teen tegen de tafel wilde stoten om het wat duidelijker te maken maar die proef hebben ze beide over geslagen![]()
Ik moest vanwege mijn gemene stem zeker de eerste keer op Demins stemmen, hij dacht de bank ook te ontlopen maar toen kwam ik nog even langs om een grote bank te kwekenquote:Op woensdag 23 november 2005 04:08 schreef PC eend het volgende:
Waarom hebben jullie trouwens nog niet o pmij gestemd![]()
Ben wel leergierig, maar niet domquote:Op woensdag 23 november 2005 04:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had nog gevraagd of ze eerst met de kleine teen tegen de tafel wilde stoten om het wat duidelijker te maken maar die proef hebben ze beide over geslagen![]()
Die van de EOquote:Op woensdag 23 november 2005 04:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hulde, hulde, hulde....... o nee Rickert is al weg uit het huis
![]()
Was te proberen of ik via een draadje kon wat Rasti Rostelli kanquote:Op woensdag 23 november 2005 04:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ben wel leergierig, maar niet dom![]()
Wij mogen nog stemmen, dus je hebt nog steeds kansquote:Op woensdag 23 november 2005 04:08 schreef PC eend het volgende:
Waarom hebben jullie trouwens nog niet o pmij gestemd![]()
Hou je van slijmen of van afzeikenquote:Op woensdag 23 november 2005 04:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij mogen nog stemmen, dus je hebt nog steeds kans![]()
Heel slimquote:Op woensdag 23 november 2005 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hou je van slijmen of van afzeiken![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 23 november 2005 04:13 schreef KRIBBET het volgende:
Helaas moet ik me gaan afmelden![]()
Om 8:00 moet ik de deur openmaken en koffie zetten![]()
Vanmiddag ben ik zeker weer van de partij![]()
Trusten iedereen![]()
![]()
Ben ik aleenquote:Op woensdag 23 november 2005 04:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
Het was gezellig, we hebben gelachen![]()
![]()
gewoon jezelf zijn is ons motto. Dus doe wat je zelf het liefste doet en je ziet vanzelf wat voor resultaat dat heeft op de stemming.quote:Op woensdag 23 november 2005 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hou je van slijmen of van afzeiken![]()
![]()
![]()
Ik ben wel dronken, maar dat was niet de vraagquote:Op woensdag 23 november 2005 04:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
gewoon jezelf zijn is ons motto. Dus doe wat je zelf het liefste doet en je ziet vanzelf wat voor resultaat dat heeft op de stemming.![]()
We kijken opbjectief wat we van iemand vinden. Dus maak je geen zorgen, ons oordeel zal hard zijn.... tegenover alle 9 bankzitters even hardquote:Op woensdag 23 november 2005 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben wel dronken, maar dat was niet de vraag
Nah joh kijk maar ik maak me nog geen zorgen ik vind het nogal een zwakke bank, ik denk dat ik er zeker in blijfquote:Op woensdag 23 november 2005 04:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
We kijken opbjectief wat we van iemand vinden. Dus maak je geen zorgen, ons oordeel zal hard zijn.... tegenover alle 9 bankzitters even hard![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |