Morgenavond zal Chantal het huis wel moeten verlaten en dan moet ik ook mijn spulletjes inpakken, je kans is dan voorbijquote:Op woensdag 23 november 2005 03:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat het plu-incident NU al plaatsvind, ik vergeef namelijk snel![]()
Oke jij je zin.... WE vergeven redelijk snelquote:
Een loopkruk werd vervangen door een paraplu, en dit is het resultaatquote:
De ander is boos, het was haar / zijn regentegenhoudertjequote:
Nee, kijk maar hierbovenquote:
Voor Chantal niet zo spijtig, maar jou mag ik wel mogen we welquote:Op woensdag 23 november 2005 03:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Morgenavond zal Chantal het huis wel moeten verlaten en dan moet ik ook mijn spulletjes inpakken, je kans is dan voorbij![]()
En nu is het M of Aquote:Op woensdag 23 november 2005 03:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke jij je zin.... WE vergeven redelijk snelM is de eerste en A is de tweede op dezelfde account.....
quote:Op woensdag 23 november 2005 03:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Voor Chantal niet zo spijtig, maar jou mag ik wel mogen we wel![]()
Ik volg het allemaal niet zo goed meerquote:Op woensdag 23 november 2005 03:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke jij je zin.... WE vergeven redelijk snelM is de eerste en A is de tweede op dezelfde account.....
M is het vrouwtje A is het mannetje..... maar we zitten dicht bij elkaarquote:Op woensdag 23 november 2005 03:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu is het M of A![]()
Niet dat het heel veel uitmaakt, kwam er laatst achter dat Style een vrouw was en dacht steeds een manWeet ook niet waarom.
Kijk niet zo snel in een profiel![]()
Lees even ergens op pagina 1, de test van het wandelen met een loopkruk.quote:Op woensdag 23 november 2005 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet zo goed meer
ben ik vergeven
OOhh jullie zijn er beide nogquote:Op woensdag 23 november 2005 03:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
M is het vrouwtje A is het mannetje..... maar we zitten dicht bij elkaardus eigenlijk komen alle antwoorden van alletwee. Maar de plutest was door A gedaan
![]()
Jullie zouden bij de jury moeten aanvragen dat je 2x mag stemmenquote:Op woensdag 23 november 2005 03:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
M is het vrouwtje A is het mannetje..... maar we zitten dicht bij elkaardus eigenlijk komen alle antwoorden van alletwee. Maar de plutest was door A gedaan
![]()
Klopt...quote:Op woensdag 23 november 2005 03:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOhh jullie zijn er beide nog![]()
Maar A moet dus voor een nieuwe plu gaan zorgen![]()
Maar dat was een onderdeel van de testquote:Op woensdag 23 november 2005 03:57 schreef M-en-A het volgende:
wel even extra info, die pantoffel op de foto rechts......... die had ik dus niet uitgedaan tijdens de test bij de tafel hè.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie zouden bij de jury moeten aanvragen dat je 2x mag stemmen
ik heb 300 posts in 1 pagina maar als ik search op loopkruk vind ik alleeen die post van jou netquote:Op woensdag 23 november 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lees even ergens op pagina 1, de test van het wandelen met een loopkruk.
We vergeven je en vergeten je zeker niet![]()
'k heb geen plu meerquote:Op woensdag 23 november 2005 03:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar dat was een onderdeel van de test![]()
Doe het nog is opnieuw![]()
Ze hebben een parkiet (Joohanna) en die mocht ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie zouden bij de jury moeten aanvragen dat je 2x mag stemmen
Zal ik es ff met haar gaan pratenquote:Op woensdag 23 november 2005 04:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben een parkiet (Joohanna) en die mocht ook niet![]()
Misschien is Cuall wat toegevelijker dan APK maar ben bang van niet![]()
Gewoon heel blij en verrast kijken als er een kadootje onder de kerstboom blijkt te liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |