Met Roel weet ik het niet hij kan stil in de hoek kruipen.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:48 schreef versabommie het volgende:
Hoop dat de kleine irritaies en aanvaringen lekker gaan opschuimen vandaag !
Hoop dat Dido knallende ruzie met die manke krijgt, en dan maar kijken wat roelie fuck de roels gaat doenIk denk dat hij stil blijft, de kleine nepkrakende schijtert!
iedereen dezelfde opdracht geven en ze mogen elkaar niks vertellen.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:12 schreef buzzer het volgende:
ze moeten gewoon alle bewoners tegelijk een geheime missie geven die elkaar zoveel mogelijk tegenwerken, dat levert leuke beelden op 's nachts
Beste bewoners, deze grap is zo slecht dat kan echt niet. Jullie gaan een dag op noodrantsoen bij elke flauwe grapquote:Op woensdag 23 november 2005 11:21 schreef F4iTH het volgende:
Zou lachen zijn als ze een sanctie krijgen vanwege die flauwe grapjes
Volgens mij niks neequote:Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef flugeltje het volgende:
Ff vraagje tussen het werken door...
Heeft Nathalie al iets gedaan vandaag?
Ik lees in de streamverslagen dat ze op de bank ligt te slapen, maar ze kon deze week wél Lieske en Dido meehelpen.....
De perfecte sanctie idd.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beste bewoners, deze grap is zo slecht dat kan echt niet. Jullie gaan een dag op noodrantsoen bij elke flauwe grap
En dan Dido een geheime opdracht geven om moppen te tappen de hele dag, zijn ze over een week of 4 allemaal volledig op streefgewicht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat zegt een hond als ie klaarkomt?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:30 schreef Pinball het volgende:
Ik vond er 2 van Roel wel grappig:
"Wat zegt een varken zonder parachute?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat zegt een hond als ie klaarkomt?"Die tweede vond ik wat minder maar bij die eerste lag ik wel in een deuk moet ik toegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
Met alle zakken?quote:
Ze zijn zelfs al klaar met het schillen buurvrouwquote:Op woensdag 23 november 2005 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
slaan ze elkaar al??
was ff weg, kreeg werkdrang van al die poetsende mensen. eigen badkamer ook ff uitgesopt..
Zeg dat dan.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs al klaar met het schillen buurvrouw
Sorry ik zie nu pas dat je het als vraag steldequote:
senk joe...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs al klaar met het schillen buurvrouw
Hummie geeft totaal geen sjogge om mensen die 's nachts de streams kijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:12 schreef buzzer het volgende:
ze moeten gewoon alle bewoners tegelijk een geheime missie geven die elkaar zoveel mogelijk tegenwerken, dat levert leuke beelden op 's nachts
Chantalquote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef mamapan het volgende:
Chan krijgt er geen genoeg van, iedereen aan tafel en chan gaat maar door![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |