absoluut mee eens!!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:32 schreef stil het volgende:
Ik snap niet dat Rob niet op de bank zit, wat is dat een vervelende kerel.
SOMS doodmoe? Ik bijna altijd.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:32 schreef ART het volgende:
En: ik word soms doodmoe van Joost, maar hij praat nu wel grappig over dat domme geschil van die aardappelen vind ik.
Iemand schreef ergens dat Joost misschien wel een kinderprogramma zou kunnen doen op tv en eigenlijk vind ik dat helemaal geen gek idee. De nieuwe Jochem van Gelder.![]()
omdat??quote:
Agossie, wat vervelend voor je, wil ik dan een mooie foto van haar voor je opzoeken en hier plaatsen?quote:
Ik denk dat je het gros van de presentatoren op tv niet privé wilt meemaken.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:37 schreef Kleintje het volgende:
[..]
SOMS doodmoe? Ik bijna altijd.
En ik vind het kindermishandeling om hem met kinderen te laten werken...
Ik vond haar helemaal niet leuk. Integendeel zelfs, en zelfs dát is een understatement.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat??![]()
ik vond haar erg leuk hoor maar missen?
De meeste kunnen een knop omzetten als de uitzending begint.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:46 schreef ART het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gros van de presentatoren op tv niet privé wilt meemaken.![]()
Linda is wel een gemis die zorgde voor actie in het huis. (vooral met een borrel te veel op)quote:Op woensdag 23 november 2005 09:47 schreef F4iTH het volgende:
Ja goh, de babykamer is niet meer hetzelfde sinds Tanja weg is
Nee doe mij maar Linda en Ralph terug in ruil voor Chantal en Ingrid
Precies. Ralph was een goeie gozah, ik denk dat ik hem meer dan wie ook de hoofdprijs had gegund, maar hij was doodsaai.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Linda is wel een gemis die zorgde voor actie in het huis. (vooral met een borrel te veel op)
Ralph was erg vaak erg afwezig
Klopt en ik ben blij dat ik dan weer een knop heb om de tv uit te zettenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
De meeste kunnen een knop omzetten als de uitzending begint.
ik denk dat ik Linda nu ondertussen ook we erg irritant had gevonden. (had ze er nog ingezeten) t'is toch elke keer hetzelfde kunstje. Volzuipen, raar doen. heb je na een paar keer ook wel weer gezien.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Linda is wel een gemis die zorgde voor actie in het huis. (vooral met een borrel te veel op)
Soms vraag ik me wel eens af of ze het expres doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef F4iTH het volgende:
Wat zei Dido nou? Het is niet meer "je het van dat"?
Ja ok ruiltje Chantal <--> Linda dan maar.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |