Maar ze zijn toch verliefdquote:Op woensdag 23 november 2005 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Iets met put, dempen, kalfOfwel, ik weet het zo net nog niet. Razende hormonen Roel wil wel een puntje aan zijn potlood en het is hem om het even wie dat gaat doen, denk ik
![]()
Je hebt een smiley gepost, ik ben trots op jequote:
Ja, hoor deed ze maandag ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 06:41 schreef scanman01 het volgende:
Dido doet make-up op vlak voordat ze in de fabriek gaat werken??![]()
Mogguhquote:Op woensdag 23 november 2005 06:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, hoor deed ze maandag ook.
Goedemorgen allemaal.
Is dat raar dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 06:41 schreef scanman01 het volgende:
Dido doet make-up op vlak voordat ze in de fabriek gaat werken??![]()
quote:
Heeft hij het geld dan alweer terug? Hoe komt hij er aan? Waar heeft hij het gelegd?quote:Op woensdag 23 november 2005 06:47 schreef Zeehond het volgende:
Roel is z'n geld nu al weer kwijt eigenlijk. Chantal en Ingrid gaan echt het hele huis doorzoeken, voorspel ik, geen plek is veilig dus.
Ik geloof dat Dido het onder zijn matras heeft gelegd (hoe het precies is gegaan is mij ook niet duidelijk). Het ligt nu in zijn kastje in de gang, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 23 november 2005 06:52 schreef melke het volgende:
[..]
Heeft hij het geld dan alweer terug? Hoe komt hij er aan? Waar heeft hij het gelegd?
Ik vind het niet raar. Sommige meisjes doen nog make up op als ze de post buiten uit de brievenbus moeten halen.quote:
Kan dat betekenen dat hij donderdag naar huis moet?quote:Op woensdag 23 november 2005 06:54 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dido het onder zijn matras heeft gelegd (hoe het precies is gegaan is mij ook niet duidelijk). Het ligt nu in zijn kastje in de gang, voor zover ik weet.
Misschien doet ze het wel voor zichzelf?quote:Op woensdag 23 november 2005 06:55 schreef farceman het volgende:
Tja prinsesje moet er goed uitzien vooer Roel he...
Ik ook, en ik ben niet eens een meisjequote:Op woensdag 23 november 2005 06:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar. Sommige meisjes doen nog make up op als ze de post buiten uit de brievenbus moeten halen.
Natuurlijk, hij is immers genomineerd. De kans lijkt me echter klein.quote:Op woensdag 23 november 2005 06:54 schreef melke het volgende:
[..]
Kan dat betekenen dat hij donderdag naar huis moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |