Okee.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Sorry ik zie nu pas dat je het als vraag stelde![]()
![]()
En dan zeg je iets over Joostquote:
Het is een echte ouwehoer.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef doka het volgende:
Die Joost kan echt zijn muill geen seconde dicht houden
Hallo meneer met de lange usernamequote:Op woensdag 23 november 2005 12:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dan zeg je iets over Joost.
Nath heeft echt niet zoveel last van enkel dan dat ze zegt.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:04 schreef kissa het volgende:
BB heeft Naat getest: ze hoefde niet mee te doen met schillen en Joost moest haar taak overnemen. Aangezien ze best kan schillen en niet zo sportief was om dat toe te geven, gaat ze er donderdag uit![]()
![]()
(hoop ik)
Goedemiddag trouwens![]()
gister op een cap zag ik een mooi gekleurde enkel. het is best een heftige klap geweest. Maar als je dan ziet dat ze soms er wel op staat (het doen van oefeningen, komt echt wel op je enkel aan zoals zij het doet) en het met kruk lopen en de kruk aan de verkeerde kant zet ik ook mijn vraagtekens erbij.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nath heeft echt niet zoveel last van enkel dan dat ze zegt.
Ze is bang om vieze vingers te krijgen.
Het zou goed zijn als ze donderdag vertrekt.
Iedereen mag vertrekken behalve Lieske.
Mee eens, Lieske is de leukstequote:Op woensdag 23 november 2005 12:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nath heeft echt niet zoveel last van enkel dan dat ze zegt.
Ze is bang om vieze vingers te krijgen.
Het zou goed zijn als ze donderdag vertrekt.
Iedereen mag vertrekken behalve Lieske.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
Ik heb net het magazine gelezen en de "welke bewoner ben jij" Quiz gedaan.Doe eens een linkje, kaktrut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
Ik heb net het magazine gelezen en de "welke bewoner ben jij" Quiz gedaan.ik voel aan mijn water dat ik ook daar op uitkom.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- test inmiddels gedaan en ja hoor!!!
![]()
![]()
maar...erg? ik kan me ergere mensen voorstellen waar je op kan lijken.......![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door debuurvrouw op 23-11-2005 12:37:25 ]Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Goh?:)quote:
De discussie over het lopen met een kruk is gisteravond en vannacht ook langs gekomen, je moet de kruk aan de kant van je goede been houdenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gister op een cap zag ik een mooi gekleurde enkel. het is best een heftige klap geweest. Maar als je dan ziet dat ze soms er wel op staat (het doen van oefeningen, komt echt wel op je enkel aan zoals zij het doet) en het met kruk lopen en de kruk aan de verkeerde kant zet ik ook mijn vraagtekens erbij.
Ik ben een paar weken geleden ook flink door mn enkel gegaan. Het was nog veel dikker en blauwer dan bij Naat. Even flink intapen en de volgende dag kon ik er gewoon op staan en lopen hoor. Het doet wel zeer ja maar je hoeft echt niet met je poot op een kussen en dagen met krukken te lopen. Doe normaal Naat, stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gister op een cap zag ik een mooi gekleurde enkel. het is best een heftige klap geweest. Maar als je dan ziet dat ze soms er wel op staat (het doen van oefeningen, komt echt wel op je enkel aan zoals zij het doet) en het met kruk lopen en de kruk aan de verkeerde kant zet ik ook mijn vraagtekens erbij.
Neequote:Op woensdag 23 november 2005 12:31 schreef Kleintje het volgende:
Ben ik weer!
ff thee pakken. Nog iets boeiends daar??
Ik ben Roelquote:Op woensdag 23 november 2005 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goh?:)Wil je dat echt?:)
Nou, bedankt hoor.
![]()
Alsjeblieft
![]()
![]()
http://www.magwerk.com/allisblue.php?magazine=bigbrother&issue=6&language=nl&a1=1031116C-40312362&a2=1F4414C9-001091B1&a3=C702C8F7-7530A561&a4=24791510-0A201B63
Goh, anders verneuk je de layout eens lekkerquote:Op woensdag 23 november 2005 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goh?:)Wil je dat echt?:)
Nou, bedankt hoor.
![]()
Alsjeblieft
![]()
![]()
http://www.magwerk.com/allisblue.php?magazine=bigbrother&issue=6&language=nl&a1=1031116C-40312362&a2=1F4414C9-001091B1&a3=C702C8F7-7530A561&a4=24791510-0A201B63
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |