Zonder twijfel het beste antidepressivum dat er is. Ik loop er gesmeerd op en dat al sind het jaar des heren 1992. En weet je, a.s. donderdag gaan we samen voor het eerst buiten de bebouwde kom!! Bij die spanning is een nominatie toch peanuts, wat jij?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het ging me ook het hart om een mede fiat rijder te nomineren![]()
Maar ja, in een panda blijf je lachen![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef demins het volgende:
[..]
Zonder twijfel het beste antidepressivum dat er is. Ik loop er gesmeerd op en dat al sind het jaar des heren 1992. En weet je, a.s. donderdag gaan we samen voor het eerst buiten de bebouwde kom!! Bij die spanning is een nominatie toch peanuts, wat jij?![]()
Maar er zijn mensen die het héle weekend geen TIJD hebben om vijf minuten te stemmen!!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:02 schreef Gert het volgende:
En wat mij betreft geen weekendpauze-gezeik.
Jaja, zolang het maar geregeld is voordat jij op vakantie gaatquote:Gewoon doorgaan, de vaart moet er nu in blijven m.i.![]()
heldere regelsquote:Op woensdag 23 november 2005 00:05 schreef APK het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE! HIER VOLGEN DE STEMREGELS VOOR VANDAAG!
![]()
In het virtuele BB huis bevinden zich de volgende personen:
Jappie
Maurisico
Day
APK
PC Eend
Isabeau
Teamlead
Gert
Demins
KRIBBET
Snaptnix
Versabommie
De vetgedrukte personen staan genomineerd. Per dag mag iedereen -ook de huisbewoners- 2 keer een stem uitbrengen. 1x voor 18.00u en 1x na 18.00u. Het gaat om positieve stemmen, dus je stemt op de persoon die je graag in het virtuele huis wilt houden. Stem wijs, zodat de slechste moge verliezen en vol schaamte deze elite achter zich dient te laten.
<knip>
EINDE ATTENTIE! EN NU STEMMEN, KRENGEN!
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:05 schreef APK het volgende:
![]()
In het virtuele BB huis bevinden zich de volgende personen:
Jappie
Maurisico
Day
APK
PC Eend
Isabeau
Teamlead
Gert
Demins
KRIBBET
Snaptnix
Versabommie
De vetgedrukte personen staan genomineerd.
quote:
veel moeite ivm stoken, je tong!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg.... hoe ben jij er langs gekomen??? wat kost dat nou??
We??? Volgens mij kan je nu wel gaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Kunnen we ze niet PER DIRECT nomineren alle twee?
daar kan het niet aan liggen.. mijn tong heb ik zeer ruim aangeboden.....quote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
veel moeite ivm stoken, je tong!
Wat snap jij niet aan 2x per dag een stem uitbrengen, gij hoorndragende?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:07 schreef versabommie het volgende:
even een vraagje...2 keer stemmen en dus 2 keer +2 geven?
Woeiiiiiiiiiquote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We??? Volgens mij kan je nu wel gaan![]()
Haal je wel je zijwieltjes erafquote:Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef demins het volgende:
[..]
Zonder twijfel het beste antidepressivum dat er is. Ik loop er gesmeerd op en dat al sind het jaar des heren 1992. En weet je, a.s. donderdag gaan we samen voor het eerst buiten de bebouwde kom!! Bij die spanning is een nominatie toch peanuts, wat jij?![]()
ok dus ik stem gewoon 2 keer, ik noem dan een naam en klaar? Ik bedoel jij lijkt me zo'n ouwe lul die vast wil houden aan traditie en dus aan die volledig nutteloze 2 punten vandaar !quote:Op woensdag 23 november 2005 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 2x per dag een stem uitbrengen, gij hoorndragende?![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We??? Volgens mij kan je nu wel gaan![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:05 schreef APK het volgende:
![]()
De vetgedrukte personen staan genomineerd. Per dag mag iedereen -ook de huisbewoners- 2 keer een stem uitbrengen. 1x voor 18.00u en 1x na 18.00u. Het gaat om positieve stemmen, dus je stemt op de persoon die je graag in het virtuele huis wilt houden. Stem wijs, zodat de slechste moge verliezen en vol schaamte deze elite achter zich dient te laten.
EINDE ATTENTIE! EN NU STEMMEN, KRENGEN!
![]()
gewoon.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:09 schreef demins het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van het geven van 2 punten per keer? Traditie?
Oh grote APK, moet er nog een slijmerige motivatie bijquote:Op woensdag 23 november 2005 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 2x per dag een stem uitbrengen, gij hoorndragende?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |