abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2006 @ 20:37:14 #76
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34355737
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:46 schreef Markster het volgende:
Een radio van 300 euro? Die zijn gek.
I agree, maar het is wel een verschrikkelijk mooi ding! Als ik binnenkort eens geld teveel heb, dan ga ik m toch écht kopen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 22 januari 2006 @ 21:03:09 #77
67643 iDex
opdondertje
pi_34357041
ik mga hopen dat het een DAB radio is?
pi_34456425
Wat is DAB?
pi_34460133
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef Markster het volgende:
Wat is DAB?
Digital Audio Broadcasting. In plaats van het analoge AM of FM, is dit een digitaal gecodeerde audiostream voor digitale radio's. Standaard is al best oud en eigenlijk alweer best achterhaald, maar lijkt nu een héél klein beetje van de grond te komen.
pi_34460925
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Digital Audio Broadcasting. In plaats van het analoge AM of FM, is dit een digitaal gecodeerde audiostream voor digitale radio's. Standaard is al best oud en eigenlijk alweer best achterhaald, maar lijkt nu een héél klein beetje van de grond te komen.
Is er ook iets dat jij niet weet ?
pi_34477558
Sony is top met mp3 spelers (voorheen hun cd walkmans) Toppie geluid en die oordopjes met het bass boost systeem is echt klasse product! Goede prijs voor een geod product. Tis niet the best of the best maar hoog genoeg iig. Jappen spullen zijn sowiezo top. Philips zuigt, alles ging bij mij kapot. Noem maar op van tv tot dvd, stereo etc. Alleen de scheerapparaat doet het nog.
pi_34478037
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

a) Is XM-Radio tegenwoordig niet helemaal hip?
b) Wordt DAB nog wel uitgezonden?
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:15:04 #83
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34478367
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:03 schreef iDex het volgende:
ik mga hopen dat het een DAB radio is?
Van de site van Sony:
quote:
XDR-S1
De eigenschappen/specificaties kunnen per land verschillen.

• DAB-RADIO inclusief FM/MW/LW met afstandsbediening
  • Bass Reflex-luidsprekersysteem
  • Geavanceerde AM/FM
  • DAB-tuner en DAB-autotuner
  • 40 voorkeuzezenders
  • Ja dus
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_34478982
    Dan is het het redelijk waard. Toch hoop ik dat wij ooit XM-Radio krijgen hier in nederland.

Honderden kanalen, rechstreeks via de sateliet, allemaal te ontvangen op een piepklein radiootje.
    pi_34480000
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef Geqxon het volgende:
    a) Is XM-Radio tegenwoordig niet helemaal hip?
    Geen idee, ik ken het niet!
    quote:
    b) Wordt DAB nog wel uitgezonden?
    Voor zover ik weet alleen in de buurt van de randstad (maar misschien is het ontvangstgebied inmiddels uitgebreid) en dan ook nog eens alleen de publieke omroepen.
    pi_34481145
    T-DAB wordt hier in de regio Eindhoven ook uitgezonden.. geeft ook lekkere interferentie op je TV (als je vlakbij de zendmast woont zoals ik, in ieder geval)
      donderdag 26 januari 2006 @ 15:11:52 #87
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_34482673
    Gemengde ervaringen met Sony.

Ik ben zeer te spreken over de versterkers van Sony. Mijn trouwen TAF170 integrated stereo amplifier heeft me ondanks zeer intensief gebruik nog geen moment in de steek gelaten. Geen kraakjes, geen raar gedoe kortom hardstikke prima.

Met de telefoons is dat anders. Ik heb nu ruim een jaar een SonyEricsson K700i en hier ben ik echt bijzonder on te vreden over. Het ding slijt echt als een achterlijke, het plastic is heel erg zacht, met gewoon in en uit je zak plukken een jaar lang ziet het ding er nu al super vergaard uit, en dat bij normaal gebruik. Dit is mijn 5de mobiel, en alle voorgaande (Nokia, Sagem en Trium) hadden dit niet, terwijl ik die misschien wel meer gebruikte. Mijn zusje heeft op hetzelfde moment dezelfde telefoon gekocht en ook zij kampt met dit zelfde probleem.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_34562588
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef Sjoewe het volgende:
    Gemengde ervaringen met Sony.

Ik ben zeer te spreken over de versterkers van Sony. Mijn trouwen TAF170 integrated stereo amplifier heeft me ondanks zeer intensief gebruik nog geen moment in de steek gelaten. Geen kraakjes, geen raar gedoe kortom hardstikke prima.

Met de telefoons is dat anders. Ik heb nu ruim een jaar een SonyEricsson K700i en hier ben ik echt bijzonder on te vreden over. Het ding slijt echt als een achterlijke, het plastic is heel erg zacht, met gewoon in en uit je zak plukken een jaar lang ziet het ding er nu al super vergaard uit, en dat bij normaal gebruik. Dit is mijn 5de mobiel, en alle voorgaande (Nokia, Sagem en Trium) hadden dit niet, terwijl ik die misschien wel meer gebruikte. Mijn zusje heeft op hetzelfde moment dezelfde telefoon gekocht en ook zij kampt met dit zelfde probleem.
    Kwaaltje van SE denk ik....De k750i die vrienden van mij hebben vertonen dit ook al na paar maanden. Helemaal dof en/of lak eraf. Doen andere gsm's ook, maar echt niet zo snel als SE. Ben blij dat ik weer een samsung heb gepakt, die hebben dit euvel niet!
    pi_34564945
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 22:13 schreef Icemen het volgende:

[..]

Kwaaltje van SE denk ik....De k750i die vrienden van mij hebben vertonen dit ook al na paar maanden. Helemaal dof en/of lak eraf. Doen andere gsm's ook, maar echt niet zo snel als SE. Ben blij dat ik weer een samsung heb gepakt, die hebben dit euvel niet!
    Heb zelf de W800i en nog nergens last van. Heb m nu toch al een maandje of 4 / 5, maar ziet er nog steeds als nieuw uit.
    Gelukkig ook maar, want vind het een prachtige gsm.
    ......
    pi_34569120
    Ach, het ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat. Ik heb m'n k750i twee keer op het asfalt later kletteren, waarvan een keer vanaf een rijdende fiets. En hij ziet er nog verbazingwekkend goed uit voor wat ermee gebeurd is!
      zondag 29 januari 2006 @ 10:20:55 #91
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_34572973
    Ik heb zelf ook de k750i en die heb ik bijna 4 maanden. Die ziet er nog geweldig uit en doet het prima! Ik heb er totaal geen last van. Ik vind trouwens dat de SonyEricsson telefoons toch wel de mooiste telefoons zijn. Maar dat heb ik altijd met alle Sony producten.

Het enige wat ik laatste tijd niet meer zo van Sony vind, is het geluidsapparatuur. Na dat ik de Harman Kardon CineWorld8 heb gehoord, heb ik toch echt wel weer een nieuwe favoriet
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_34579450
    ik heb een sony vaio PC... superstabiel systeem, pentium 4 2,53 GHz. Heb m nu 3 jaar, nog nooit hoeven formatten of wat dan ook.
    Telefoons zijn ook van Sony.. heb ook een K750i. Superfijn; 2 megapixel camera met lampje.. telefoon, mp3spelert met kaartgeheugen... enz enz.
    Sony
    pi_34582377
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 10:20 schreef Dizer het volgende:
    Het enige wat ik laatste tijd niet meer zo van Sony vind, is het geluidsapparatuur. Na dat ik de Harman Kardon CineWorld8 heb gehoord, heb ik toch echt wel weer een nieuwe favoriet
    Sja, H/K staat dan ook wel enkele latten hoger dan Sony
    pi_39066675
    Mijn Sony RDR GX210 is voor de tweede keer in vier maanden kapot. Dezelfde klachten als de vorige keer. Het apparaat spuugt alle DVD's uit; CD's slikt ie nog wel. Het is volgens mij een productiefout, want op www.kieskeurig.nl staan heel wat reviews van mensen die precies dezelfde problemen kregen na een aantal maanden. Bij de Mediamarkt kreeg ik nog geen nieuw/andere omdat ze dat pas mogen doen als het apparaat na twee keer repareren nog niet werkt.

Ik heb het nu wel een beetje gehad met Sony (ook gezien eerdere ervaringen). De volgende keer gewoon weer Philips.
    - I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
    pi_39068726
    wij hebben een keer slechte ervaringen gehad met philips tv en sindsdien is zo`n beetje alles sony geworden.
    Enigste waar ik problemen mee gehad heb is mijn minidiscspeler en mijn k700i (het bekende pookjes probleem)
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
    pi_40305861
    Kan iemand mij vertellen wat de versterker Sony TA-F170 waard is?
    pi_40317788
    Hallo Allemaal,

Ik heb gister de sony walkman (mp3 speler 8gb) gekocht.
    Netjes de nodige software geinstaleerd, maar begrijp er helemaal niets van.

Muziekbestanden worden zomaar gekopieert en heb na een paar uur proberen nog geen nummer op mijn walkmen staan

De nummers hebben al wel dat sony icoontje staan,maar als ik ze copieer naar mijn libary, dan komen er allemaal submappen en te staan en lijkt het een grote puinhoop
    Waarom kan het niet gewoon zo zijn dat je gewoon een lijst krijgt net zoals in windowsmediaplayer.

Kan iemand mij helpen, want ik wil deze mooie walkman snel uitproberen.
      zondag 30 juli 2006 @ 11:57:38 #98
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40317931
    quote:
    Op zondag 30 juli 2006 11:53 schreef zazou het volgende:
    Hallo Allemaal,
    Ik heb gister de sony walkman (mp3 speler 8gb) gekocht.
    Netjes de nodige software geinstaleerd, maar begrijp er helemaal niets van.

Muziekbestanden worden zomaar gekopieert en heb na een paar uur proberen nog geen nummer op mijn walkmen staan

Kan iemand mij helpen, want ik wil deze mooie walkmen snel uitproberen.
    Als ik me niet vergis, de software maakt van je mp3's Atrac bestanden. En die moeten op je mp3 speler.
    pi_40317993
    sorry maar ik heb me bericht gewijzigd, misschien snap je nu wat ik bedoel
      zondag 30 juli 2006 @ 11:59:30 #100
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40318007
    quote:
    Op zaterdag 29 juli 2006 20:34 schreef Laurens. het volgende:
    Kan iemand mij vertellen wat de versterker Sony TA-F170 waard is?
    Grappig, ken deze type niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')