I agree, maar het is wel een verschrikkelijk mooi ding! Als ik binnenkort eens geld teveel heb, dan ga ik m toch écht kopenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:46 schreef Markster het volgende:
Een radio van 300 euro? Die zijn gek.
Digital Audio Broadcasting. In plaats van het analoge AM of FM, is dit een digitaal gecodeerde audiostream voor digitale radio's.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef Markster het volgende:
Wat is DAB?
Is er ook iets dat jij niet weet ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Digital Audio Broadcasting. In plaats van het analoge AM of FM, is dit een digitaal gecodeerde audiostream voor digitale radio's.Standaard is al best oud en eigenlijk alweer best achterhaald, maar lijkt nu een héél klein beetje van de grond te komen.
a) Is XM-Radio tegenwoordig niet helemaal hip?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Digital Audio Broadcasting. In plaats van het analoge AM of FM, is dit een digitaal gecodeerde audiostream voor digitale radio's.Standaard is al best oud en eigenlijk alweer best achterhaald, maar lijkt nu een héél klein beetje van de grond te komen.
Van de site van Sony:quote:Op zondag 22 januari 2006 21:03 schreef iDex het volgende:
ik mga hopen dat het een DAB radio is?
Ja dusquote:XDR-S1
De eigenschappen/specificaties kunnen per land verschillen.DAB-RADIO inclusief FM/MW/LW met afstandsbediening Bass Reflex-luidsprekersysteem Geavanceerde AM/FM DAB-tuner en DAB-autotuner 40 voorkeuzezenders
Geen idee, ik ken het niet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef Geqxon het volgende:
a) Is XM-Radio tegenwoordig niet helemaal hip?
Voor zover ik weet alleen in de buurt van de randstad (maar misschien is het ontvangstgebied inmiddels uitgebreid) en dan ook nog eens alleen de publieke omroepen.quote:b) Wordt DAB nog wel uitgezonden?
Kwaaltje van SE denk ik....De k750i die vrienden van mij hebben vertonen dit ook al na paar maanden. Helemaal dof en/of lak eraf. Doen andere gsm's ook, maar echt niet zo snel als SE. Ben blij dat ik weer een samsung heb gepakt, die hebben dit euvel niet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef Sjoewe het volgende:
Gemengde ervaringen met Sony.
Ik ben zeer te spreken over de versterkers van Sony. Mijn trouwen TAF170 integrated stereo amplifier heeft me ondanks zeer intensief gebruik nog geen moment in de steek gelaten. Geen kraakjes, geen raar gedoe kortom hardstikke prima.
Met de telefoons is dat anders. Ik heb nu ruim een jaar een SonyEricsson K700i en hier ben ik echt bijzonder on te vreden over. Het ding slijt echt als een achterlijke, het plastic is heel erg zacht, met gewoon in en uit je zak plukken een jaar lang ziet het ding er nu al super vergaard uit, en dat bij normaal gebruik. Dit is mijn 5de mobiel, en alle voorgaande (Nokia, Sagem en Trium) hadden dit niet, terwijl ik die misschien wel meer gebruikte. Mijn zusje heeft op hetzelfde moment dezelfde telefoon gekocht en ook zij kampt met dit zelfde probleem.
Heb zelf de W800i en nog nergens last van. Heb m nu toch al een maandje of 4 / 5, maar ziet er nog steeds als nieuw uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:13 schreef Icemen het volgende:
[..]
Kwaaltje van SE denk ik....De k750i die vrienden van mij hebben vertonen dit ook al na paar maanden. Helemaal dof en/of lak eraf. Doen andere gsm's ook, maar echt niet zo snel als SE. Ben blij dat ik weer een samsung heb gepakt, die hebben dit euvel niet!
Sja, H/K staat dan ook wel enkele latten hoger dan Sonyquote:Op zondag 29 januari 2006 10:20 schreef Dizer het volgende:
Het enige wat ik laatste tijd niet meer zo van Sony vind, is het geluidsapparatuur. Na dat ik de Harman Kardon CineWorld8 heb gehoord, heb ik toch echt wel weer een nieuwe favoriet
Als ik me niet vergis, de software maakt van je mp3's Atrac bestanden. En die moeten op je mp3 speler.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:53 schreef zazou het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik heb gister de sony walkman (mp3 speler 8gb) gekocht.
Netjes de nodige software geinstaleerd, maar begrijp er helemaal niets van.
Muziekbestanden worden zomaar gekopieert en heb na een paar uur proberen nog geen nummer op mijn walkmen staan![]()
Kan iemand mij helpen, want ik wil deze mooie walkmen snel uitproberen.
Grappig, ken deze type niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:34 schreef Laurens. het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de versterker Sony TA-F170 waard is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |